مورد عجیب مدافع لیورپول; کارت زرد بعد از 4 سال!

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول پس از 4 سال بار دیگر از لیگ قهرمانان اروپا اخراج شد.

با این حال یک نکته جالب در مورد ستاره هلندی وجود دارد. او شب گذشته برای اولین بار در چهار سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا از داور مسابقه کارت زرد گرفت. آخرین باری که این بازیکن در دسامبر 2018 در بازی مقابل ناپولی کارت زرد دریافت کرد. یک اتفاق بسیار جالب برای مبارز مدافعی مثل او.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول یکی از مهمترین ارکان موفقیت این تیم در سال های اخیر بوده است. فان دایک شب گذشته در دیدار مقابل ویارئال یک نمایش بی نقص و فوق العاده دیگر از خود به نمایش گذاشت و در ثبت کلین شیت لیورپول نقش بسزایی داشت.

در پایان اما لیورپول موفق شد با عملکردی حساب شده با دو گل حریف خود را شکست دهد و به نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. قرمزها هفته آینده در اسپانیا به مصاف ویارئال می روند و با تساوی یا حتی باخت یک گل جواز حضور در فینال را کسب می کنند.


سرویس خبر شماره: 1821837 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 10:16 |
1,481 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته لیورپول در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد میزبان ویارئال بود. تیم اسپانیایی در مراحل قبلی یوونتوس و بایرن مونیخ را حذف کرده بود و این یک غافلگیری بود، بنابراین شاگردان یورگن کلوپ می دانستند که کار آسانی مقابل زیردریایی های زرد پیش رو نخواهند داشت.