مورد عجیب و ناامید کننده شاگردان یحیی گل محمدی/ زمانی که فاصله استقلال و پرسپولیس به 6 امتیاز رسید.

اخبار فوتبال داخلی –

قرمزها تا اینجای فصل 20 گل به ثمر رسانده اند و آمار بدتری نسبت به استقلال صدرنشین و لیگ دسته سوم سپاهان دارند. اما نکته عجیب پرسپولیس در این فصل این است که این تیم از تمام تیم های لیگ برتری به جز فجر سپاسی گل دریافت کرده است (بازی برگشت مقابل این تیم در هفته آخر خواهد بود) و اگر یحیی و تیمش در هفته سی ام و دوم بازی مقابل این تیم نیز گل دریافت می کند که از 15 تیم لیگ برتری گل هایی به ثمر رسیده است که برای قهرمان 5 فصل اخیر لیگ برتر اتفاق عجیب و ناامید کننده ای است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از اختلاف امتیازی پرسپولیس و استقلال در صدر جدول 6، تقریباً مشخص بود که پرسپولیس دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل ندارد. با این حال در هفته 27 و پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد، پرسپولیس نیز مغلوب سپاهان شد و یحیی گل محمدی و تیمش قهرمانی سنتی رقیب را امضا کردند.

پرسپولیس در این فصل مشکلات و سختی های زیادی داشت اما بارزترین آن ضعف شدید این تیم در دفاع و همچنین دروازه بانی بود. عملکرد ضعیف مدافعان و دروازه بانان پرسپولیس در این فصل باعث شد تا پرسپولیس برخلاف سال های گذشته که همیشه کمترین گل خورده را داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی های پیاپی این تیم بود، پاشنه آشیل این تیم باشد.