مورینیو: آنقدر فریاد زدم که گوش مهاجمان رم قرمز شد

مورینیو که قبل از آن بازی گفته بود مطمئن است رم با برد از اسپانیا بازخواهد گشت، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس به خبرنگاران گفت: جالوروسی ها زنده هستند، اما مشکل اصلی آنها مهاجمان فاجعه بار هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم امشب راهی اسپانیا شد تا چهارمین بازی خود در لیگ اروپا را مقابل بتیس انجام دهد. شاگردان مورینیو که در سه بازی قبلی خود تنها سه امتیاز کسب کرده بودند در این بازی به دنبال کسب حداکثر امتیاز بودند.

انتقاد شدید از مهاجمان روم
مهاجمان ما در نیمه اول فاجعه بودند. خیلی خیلی بد آنها همان چیزی هستند که من می خواستم. اصلا بازی نکردند. آنقدر به آنها ضربه زده بودم که وقتی بین دو نیمه وارد رختکن شدند، گوشهایشان قرمز شده بود. بعد از نیمه اول، آنها کمی پیشرفت کردند، نه فقط به این دلیل که ما گل زدیم. نه، مهاجمان ما در نیمه دوم بهتر با هم کار کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وقتی با نتیجه 1-0 عقب بودیم به رختکن رفتیم همه تحت فشار بودیم. این نوع فشار عصبی را فقط در مراحل حذف می بینید. با این همه خستگی و مصدومیت و محرومیت مقابل تیمی بازی می کردیم که سرحال بود و 6 تغییر نسبت به بازی قبل داشت.

عملکرد رم در این بازی
بازی بسیار پر استرس بود. اصلا شبیه بازی مرحله گروهی نبود. به نظر من کاملا در سطح یک بازی پلی آف بود. چون اگر باختیم حذف می شدیم.

مورینیو تایید کرد که کسب یک امتیاز از این بازی تیمش را از سقوط نجات داد و رم را زنده نگه داشت. با این حال، او از عملکرد دو مهاجم خود، تامی آبراهام و آندره آ بلوتی، در نیمه اول عصبانی بود.

رم هنوز زنده است
در نیمه دوم نشان دادیم که چه تیم شجاعی هستیم و این به ما اجازه داد یک امتیاز کسب کنیم و زنده بمانیم. ما حتی این توانایی را داشتیم که در 10-15 دقیقه آخر بیشتر ریسک کنیم و به دنبال برد باشیم. امروز اما مهم این بود که هوشمندانه بازی کنیم. ما بازی را خیلی خوب کنترل کردیم، ما زنده ایم و دو بازی برای پیروزی داریم.

پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس در لیگ اروپا، ژوزه مورینیو به شدت از عملکرد مهاجمان جالوروسی انتقاد کرد.

مورینیو: آنقدر فریاد زدم که گوش مهاجمان رم قرمز شد


سرویس خبر شماره: 1848059
21 اردیبهشت 1401 @ 11:56 ب.ظ.
5.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر