مورینیو: این تیم شایسته قهرمانی در اروپا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته رم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ورزشگاه المپیکو میزبان لسترسیتی بود و موفق شد با نتیجه 0-1 مقابل این تیم به برتری برسد.
این برد باعث شد آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت 1-2 تیم برندان راجرز را شکست دهند و به فینال رقابت ها راه یابند.
مورینیو پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من خیلی خسته هستم و فقط می خواهم به خانه برگردم. این یک پیروزی خانوادگی بود. این پیروزی تنها در زمین یا روی نیمکت به دست نیامد، بلکه اهمیت این پیروزی در این ورزشگاه است. این بزرگترین دستاورد ما است، آن حس همدلی و خانواده ای که توانسته ایم در بین هواداران ایجاد کنیم.”


سرویس خبر شماره: 1822908 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 09:55 |
1,086 امتیاز خبر|

0نظرات

ژوزه مورینیو، سرمربی رم از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل لستر کاملا راضی است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش گفت: فکر می کنم آنها نمایش فوق العاده ای ارائه کردند. ممکن است دیگران غیر از این فکر کنند، اما وقتی دروازه‌بان شما در 120 دقیقه دو سیو مقابل تیمی با این کیفیت در لیگ برتر انجام می‌دهد، به این معنی است که ما کار خوبی انجام داده‌ایم.»
سرمربی پرتغالی با اشاره به دیدارهای سخت پیش رو افزود: این بازیکنان شایسته آن هستند. هنوز چند بازی از لیگ ایتالیا باقی مانده است که باید آن ها را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. ما راه بسیار خوبی برای رسیدن به فینال داشتیم، امتیازات را در سری آ از دست دادیم، اما اکنون در فینال هستیم و می‌خواهیم با تمام وجود قهرمان شویم.»
سرمربی رم گفت: «سبک پاس‌های ما بسیار خطرناک بود، اما نتوانستیم در 90 دقیقه کامل این کار را انجام دهیم. ما به سیستم 1-1-3-5 بازگشتیم تا فاصله را کم کنیم، که تلاش باورنکردنی را از هافبک ها گرفت. بار دیگر تاکید می کنم که این تیم برای من مثل یک خانواده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی