مورینیو باتجربه است اما هرگز تغییر نمی کند!

این تیم از زمان حضور مورینیو روی نیمکت خود کاملا تغییر کرده و به یکی از تیم های خوب لیگ ایتالیا تبدیل شده است که در این مدت توانسته عنوان قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا را از آن خود کند. آنها امسال به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند و هدف بعدی آنها حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.

این بازیکن در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: “او یک مربی فوق العاده است که جام های زیادی کسب کرده است. او همیشه در جستجوی جام های بیشتر است و باید بگویم که به بازی برای او افتخار می کنم. گاهی اوقات آسان نیست، او هرگز نیست. راضی هستم و همیشه به دنبال بردهای بیشتر و پیشرفت بیشتر در تمرینات روزانه شما هستم، اما شرایط را دوست دارم.

نمانیا ماتیچ، هافبک رم می گوید از اینکه توانسته چندین بار برای تیم ژوزه مورینیو بازی کند، بسیار خوشحال و راضی است.

مورینیو باتجربه است اما هرگز تغییر نمی کند!

او اکنون تجربه بیشتری دارد اما باید بدانید که خوزه هرگز تغییر نمی کند. بستگی به شرایط و بازیکنان تیم دارد، اما او می داند که باید چه کار کند. وقتی با او آشنا می‌شوید، می‌دانید که او بسیار بامزه است و همه بازیکنانی که زیر نظر او بازی می‌کنند همین نظر را دارند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم در فاصله 6 هفته تا پایان رقابت های سری آ ایتالیا با اینترمیلان و میلان هم امتیاز شده و برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده با آنها رقابت می کند.


سرویس خبر شماره: 1934738
12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:57 |
2.5 هزار |

0نقطه نظر

ماتیک:

ماتیچ که پیش از این در دو تیم دیگر برای مورینیو بازی کرده و این سومین بار است که زیر نظر سرمربی پرتغالی بازی می کند، از همکاری مجدد با او بسیار راضی و خوشحال است.

1869983