مورینیو با میکروفون از داور جاسوسی می کند!

مورینیو ادامه داد: متأسفانه این نشان از ضعف باشگاه رم است، زیرا ما قدرت باشگاه های دیگر را نداریم که بگوییم این داور را نمی خواهیم.

مورینیو همچنین گفت که برای محافظت از خود میکروفون گذاشته است. او در این فصل چندین بار با داوران دعوا کرد و این بار ابتکار عمل را به دست گرفت تا ثابت کند حق با اوست.


سرویس خبر شماره: 1935245
14 مه 1402 ساعت 4:40 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آقای خاص این روزها بیش از هر زمان دیگری جنجالی شده است. به خصوص بعد از بازی دیشب مقابل مونزا که با تساوی 1-1 به پایان رسید و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای رم دشوارتر کرد.

مورینیو در ماه سپتامبر مقابل آتالانتا کارت قرمز دریافت کرد. او به نگرفتن پنالتی برای تیمش اعتراض کرد. سرمربی رم در این فصل سه کارت زرد از جمله بازی با تورینو و کرمونزه دریافت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از بازی، مورینیو نیز به داور هجوم برد و گفت که دنیل کیفی هیچ همدلی ندارد. کیف در وقت های تلف شده به زکی چلیک کارت زرد دوم را نشان داد و او را اخراج کرد.

مورینیو همچنین گفت که رم به دلیل عمل نکردن به قول خود ضعیف است. رمی قبلاً درخواست کرده بود که کیفی بازی های آنها را قضاوت نکند.

آقای خاص گفت: “او بدترین داوری است که در تمام دوران حرفه ای ام با او برخورد کرده ام. باور کنید من با داوران بد زیادی برخورد کرده ام. معمولا وقتی در مورد داوری صحبت می کنم، آنها تاثیر مستقیمی روی بازی دارند. اما در این مورد فکر نمی کنم درست باشد اما او وحشتناک بود: “او نه ارتباط انسانی با کسی دارد، نه همدلی، او به بازیکنی که در دقیقه 96 به دلیل خستگی در دقیقه 96 لیز خورد، کارت قرمز نشان داد.”

1870913

مورینیو فاش کرد که برای بازی مونزا میکروفون استفاده کرده است تا در صورت متهم شدن به چیزی صداها را ضبط کند.

مورینیو با میکروفون از داور جاسوسی می کند!