مورینیو به باشگاه سابقش طعنه زد: هواداران رم مثل آنها نیستند


سرویس خبر شماره: 1939845
04 خرداد 1402 ساعت 16:01 |
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

– در هر تیمی که حضور داشتی، رابطه خوبی با هواداران داشتی و این رابطه حتی پس از ترک تیم هم خوب بود.
امیدوارم طرفداران تاتنهام حرف های من را اشتباه نگیرند، اما این تنها باشگاهی است که در آن احساس نزدیکی به هواداران نداشتم. ورزشگاه هنوز به دلیل کووید خالی بود. لوی، رئیس باشگاه، از این فرصت استفاده کرد و از طرف من در فینال شرکت کرد. اما من رابطه خاصی با باشگاه های دیگر دارم. مردم احمق نیستند و می دانند که من همیشه همه چیز را برای تیم می دهم. در رم نیز، هواداران می بینند که من برای آنها فراتر از کسب جام می جنگم. در رم هم وقتی روز جدایی فرا می رسد، رفتن آسان نخواهد بود، اما ما مثل همه باشگاه های دیگر به جز تاتنهام برای همیشه در ارتباط خواهیم بود.

1879602

– آیا قهرمانی در لیگ اروپا بر آینده شما تأثیر می گذارد؟
من فقط روی فینال تمرکز می کنم. من به آماده شدن برای بازی با فیورنتینا فکر می کنم، اما نگران آینده ام نیستم. وقتی در فینال هستید، همه چیز فرعی می شود. آماده سازی برای این دیدار نیز آسان است زیرا می خواهیم در فینال بازی کنیم. کسب سهمیه لیگ قهرمانان مهم نیست، چون می خواهیم فینال بازی کنیم. ما برای رویارویی با بتیس به لودوگورتس، هلسینکی، سویا رفته ایم، با سالزبورگ که از لیگ قهرمانان اروپا آمده، رئال سوسیداد، فاینورد و لورکوزن روبرو شده ایم. حالا می خواهیم فینال بازی کنیم و بعد از آن ببینیم چه می شود.

– دیبالا چطوره؟ به بازی میاد؟
راستش من اینطور فکر نمی کنم. اینطور نیست که او در خفا تمرین می کرد. صادقانه بگویم، امیدوارم او را روی نیمکت داشته باشم. اگر پائولو بتواند 15،20 دقیقه بازی کند، خوشحال خواهم شد. او مقابل فاینورد وارد زمین شد و یک گل به ثمر رساند که بازی را به وقت اضافه کشاند. ما فکر می کردیم اگر او قبل از لورکوزن استراحت کند به او کمک می کند، اما این اتفاق نیفتاد. او جلوی فیورنتینا بازی نمی کند زیرا نمی تواند. همه ما برای بازگرداندن او تلاش می کنیم، اما او در حال حاضر نمی تواند بازی کند.

ژوزه مورینیو در نشست خبری خود اعلام کرد که پائولو دیبالا مصدوم است و بعید است که به فینال لیگ اروپا برابر سویا برسد. در این بین او تاتنهام را هم طعنه زد.

مورینیو به باشگاه سابقش طعنه زد: هواداران رم مثل آنها نیستند

– اگر قهرمان لیگ اروپا شوید، این بزرگترین دستاورد شما خواهد بود؟
من دوست ندارم حرف بزنم، دوست دارم بازی کنم. حیف است که نمی توانیم هر هفته فینال بازی کنیم. حالا دیگر به خودم فکر نمی کنم، به هواداران و بازیکنان فکر می کنم. من واقعا دوست دارم این لذت بی نهایت را به بازیکنان بدهم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی رم در نشست خبری ویژه یوفا برای دیدار روز چهارشنبه رم و سویا در فینال لیگ اروپا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مورینیو تاکید کرد که در حال حاضر به فینال فکر می کند و از صحبت در مورد آینده خود در رم اجتناب کرد.
رم قبل از بازی با سویا یک بازی حساس مقابل فیورنتینا در سری آ دارد و سپس راهی فینال لیگ اروپا خواهد شد.