مورینیو: خوشحالم که پرتغال مرا فراموش نکرده است

قبل از دعوت از مورینیو روی صحنه، کنفرانس فوتبال تفکر اعلام کرد که اهدای جایزه به آقای خاص به این معنی است که حاضران در جلسه او را بزرگترین مربی تاریخ فوتبال پرتغال می دانند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همایش فوتبال تفکر یکی از نشست های معتبر دنیای فوتبال است که هر ساله با حضور تعدادی از پیشکسوتان این رشته ورزشی، اقتصاددانان و دیگر چهره های معتبر در اروپا برگزار می شود. در زمینه فعالیت تا این ارقام در مورد صنعت بحث کنند.

مورینیو در کنفرانس Thinking Football که در پایتخت پرتغال برگزار شد، جایزه ویژه مادام العمر مدیر را دریافت کرد.

مورینیو: خوشحالم که پرتغال مرا فراموش نکرده است

مورینیو پس از دریافت جایزه خود گفت: می خواهم از پدرو پورنچا، داور بازنشسته پرتغالی که هدایت این مراسم را بر عهده دارد تشکر کنم، هرچند فکر می کنم او اولین داوری بود که مرا اخراج کرد. چلسی و پاری سن ژرمن این آلمانی بود که او را قضاوت کرد شوخی‌ها کنار، این جایزه به دلم می‌نشیند دو روز پیش، سالگرد قهرمانی من در اروپا با پورتو بود، با تیمی که 9 بازیکن پرتغالی در ترکیب داشت. از آن زمان، عنوان M. این ویژه است. من بسیار خوشحالم که پرتغال فراموش نکرده است که چه کسی با او چه کرده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854327
28 نوامبر 1401 ساعت 20:01
538 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در کنفرانس امسال که در شهر پورتو، پایتخت پرتغال برگزار شد، سه جایزه ویژه به سه شخصیت تاثیرگذار پرتغالی در دنیای فوتبال اهدا شد. جایزه یک عمر دستاورد به عنوان بازیکن به پائولو فوتره، جایزه بهترین بازیکن به ژرژ مندز و جایزه یک عمر دستاورد به عنوان بهترین مربی به ژوزه مورینیو تعلق گرفت.