مورینیو عالی است، اما سویا متخصص اروپایی است

اما قهرمانی قبلی گودلی با سویا در لیگ اروپا با امسال تفاوت زیادی داشت. در آن زمان به دلیل شیوع کرونا، بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار می شد و این بازیکن صرب می گوید که قهرمانی آنطور که باید به او نچسبیده است.

1879700

سرمربیگری سویا با ژوزه مورینیو مقابل رم در فینال بوداپست برگزار خواهد شد. گودلی در پاسخ به این سوال که مورینیو در هیچ فینالی شکست نخورده است، گفت: نه مورینیو در فینال شکست خورده است و نه سویا، بنابراین بازی بسیار هیجان انگیزی خواهیم داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نمانیا گودلی، ستاره سویا، که یک بار با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد، گفت که مشتاق است برای دومین بار در بوداپست جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرد.

مورینیو عالی است، اما سویا متخصص اروپایی است


سرویس خبر شماره: 1939893
ژوئن 04, 1402 در 8:15 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نمانیا گودلی:

گودلی در این باره به مارکا گفت: “با حضور تماشاگران و هواداران ما در بوداپست، این بار اوضاع فرق می کند. راستش را بخواهید اگر قهرمانی را به دست آوریم لذت بیشتری می برد. البته من نمی خواهم حرف هایم تعبیر شود. به عنوان بی ارزش کردن قهرمانی قبلی.”

به گزارش “ورزه سه”، نمانیا گودلی، هافبک صربستانی سویا برای دومین بار در فینال لیگ اروپا در تاریخ 31 می حضور خواهد داشت. در سال 2020 با سویا در فینال کلن قهرمان لیگ اروپا شد.

ستاره صربستانی سویا که نقش مهمی در این فصل داشته است، ادامه داد: سوویا رابطه خاصی با لیگ اروپا دارد، ما این را بارها ثابت کرده ایم و امسال نیز آن را ثابت خواهیم کرد، البته با یک بازی بسیار قوی روبرو هستیم. تیم در فینال. ما درک می کنیم که او یک مربی بسیار خوب دارد. اما ما یک تیم بسیار قوی و یک مربی خوب داریم. امیدوارم با کسب جام قهرمانی ما آنچه را که پس از این فصل سخت استحقاق آن ها را دارند به هواداران بدهیم.”