موسوی: کمک داور مثل پسر نوح لجبازی کرد!


سرویس خبر شماره: 1982147
4 دسامبر 1402 در 04:24
68

0نقطه نظر

انتظار داشتیم حیدری مداخله کند.

مهران موسوی اشاره می کند که کمک داور دیدار آلومینیوم و پیکان با وجود اصرار داور و ناظر، گل این تیم را مردود اعلام کرد.

موسوی: کمک داور مثل پسر نوح لجبازی کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک روز گذشته در دیداری جنجالی مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رسید که مهران موسوی در دقیقه 5 + 45 این دیدار را برای آلومینیوم گلزنی کرد اما این گل توسط کمک داور دوم مردود اعلام شد. مسابقه. .

موسوی پس از آن بازی گفت: از نظر فنی بعد از 10 دقیقه ابتدایی مسابقه وارد مسابقه شدیم. اخراج آقای لیموچی و گلی که به ثمر رساندیم دلیلی شد تا انرژی بیشتری بگذاریم و وارد مسابقه شویم. موقعیت‌هایی خلق کردیم، به تیرک دروازه زدیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. در پایان نیمه اول موفق به گلزنی شدیم که کمک داور عزیزمان آقای عرب آبادی آن را مردود اعلام کرد.

او اضافه کرد: جوهره جوانی این است که جسارت و لجاجت داشته باشد. در آن صحنه آقای حیدری کنار من بود و اگر اشتباه یا آفساید رخ می داد، غالب ترین نفر داور مرکزی بود. آقای حیدری به میانه زمین اشاره کرد و گل اعلام کرد اما آقای خامک داور در آفساید بود. چند بار تاکید کردند، آفساید و خطایی ندیدم. آقای ناظر چندین بار گفته، من فیلم را دیده ام، دور از ذهن نیست. بارها به او گفتند و اصرار کردند، اما لجاجت چیز بدی است. پسر نوح با اینکه راه درست را می دانست، تردید کرد، اما عاقبت به خیر نشد.

موسوی با اشاره به محرومیت کمک داور گفت: کمک داور چندین بار فرصت داشت در تصمیم خود تجدید نظر کند اما نمی دانم چرا اصرار کرد. هنگام زدن کرنر، شانس آفساید بسیار کم است، زیرا بازیکنان عقب نشینی می کنند. وقتی سرم را زدم، آقای تبریزی 3-4 متر فاصله داشت. حالا شنیدم که تبعید شده است. ما راضی به محرومیت آنها نیستیم و خواهان عدالت برای کسانی هستیم که مستحق آن هستند.

او ادامه داد: بعد از بازی با فولاد، 13 جلسه تمرین کردیم. 60 بازیکن، کادر فنی، تدارکات و مدیریت که سخت کار می کنند و خانواده دارند. 3-4 پیر و جوان به ورزشگاه آمدند و همه خانواده دارند و با هر اتفاقی عصبانی یا خوشحال می شوند. مسئولیت داور و کمک داور بسیار زیاد است. ممکن است تیم داوری 3-4 نفر را با روحیه خوب به خانه بفرستد یا با یک اشتباه زحمات خود را هدر دهد و تا دو هفته احساس بدی در آنها ایجاد کند. ما می دانیم که آنها کامپیوترهای خطاناپذیری نیستند، اما تا حد امکان مسئولیت پذیر و متمرکز هستند.

این بازیکن آلومینیوم با اشاره به جرایمی که برای اعتراض به داور برنامه ریزی شده است، گفت: مشخص است که کمک داور روی این صحنه تمرکز ندارد. ما همچنین دوست نداریم علیه داور مصاحبه کنیم و رد شویم. ما هم در کنار داوران هستیم. من یک بار جریمه شدم، اما تماس ما همین است. ما نمی خواهیم کمیته داوران و فدراسیون را زیر سوال ببریم. همه با هم هستیم و اگر حرف می زنیم برای این است که فوتبال و داوری بهتر شود.

او در پایان گفت: ما چند هفته است که باختیم. اگر VAR بود، الان آلومینیوم کجای تصویر بود؟ به خدا ما شرمنده کارکنان و بچه ها و خودمان هستیم. ما خیلی سخت کار می کنیم و تمرکز داور قابل توجه است. منتظر آقای حیدری هستیم. ایشان داور مرکزی است و انتظار داشتیم وارد میدان شود و گل را بپذیرد. امیدوارم از این به بعد پایان خوبی داشته باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی