موفقیت تاریخی مدافع استقلال مقابل پرسپولیس و دربی فراموش نشدنی سرمربی آلمانی/استقلال به لطف این دو بازیکن!



استقلال و پرسپولیس در هفتمین روز از اسفند ماه سال 83 به مصاف یکدیگر رفتند و بازی برگشت مرحله چهارم لیگ برتر را برگزار کردند. علاوه بر تقابل سنتی آبی ها و قرمزها، این دیدار با توجه به اینکه هر دو تیم در کورس قهرمانی قرار داشتند از حساسیت بیشتری برخوردار بود. دو تیم در حضور 100 هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند و شاگردان امیر قلانوی با گل رضا عنایتی از پرسپولیس پیش افتادند اما سرخپوشان پایتخت که سرمربی آن راینر زوبل آلمانی بود و اتفاقا او هم رابطه خوبی با علی پروین نداشت، گل های شیث رضایی و سهراب عثیری در آستانه پیروزی بود.

در دقایق پایانی بازی بودیم و پرسپولیس با نتیجه دو بر یک پیش بود که محمود فکری دوباره در نقش گلزن استقلالی ها در دربی ظاهر شد و با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشاند. بعد از این گل همه برای تساوی آماده شده بودند اما نفوذ فرزاد مجیدی از جناح راست و سانتر او درون محوطه جریمه پرسپولیس با شوت تاریخی پیروز قربانی برای استقلال همراه شد تا گل سوم و پیروزی فراموش نشدنی امیر قلانوی و او به ثمر برسد. دانش آموزان. فهمیدن

این پیروزی یکی از تاریخی ترین بردهای استقلال مقابل پرسپولیس در 20 سال اخیر به حساب می آید. مسابقه ای که انصافاً جدا از برنده و بازنده اش، از نظر کیفی زیبا بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال