موفقیت ژارل کوانسا با دعوت به تیم زیر 21 سال انگلیس پاداش گرفت – لیورپول

فرم فوق‌العاده جارل کوانسا برای تیم اصلی لیورپول در این فصل باعث شده تا این مدافع میانی 20 ساله با دعوت به تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس پاداش بگیرد.

کوانسا در این دوره یک گام شگفت‌انگیز به تیم بزرگسالان یورگن کلوپ رسانده است و در پنج بازی خود تا کنون، آن را ساده جلوه داده است.

پنجشنبه شب، مدافع متولد وارینگتون اولین بازی خود را در لیگ اروپا انجام داد و نمایشی عالی در پیروزی 2-0 مقابل یونیون اس جی داشت.

پس از آن در تیم زیر 21 سال انگلیس برای درگیری با صربستان و اوکراین در اواخر این ماه حضور پیدا کرد.

هاروی الیوت در انتخاب لی کارسلی به همراه افرادی مانند کول پالمر، ریکو لوئیس، جراد برانتویت و نونی مادوکه به او پیوستند.

شیرهای جوان در 12 اکتبر در ناتینگهام به مصاف صربستان می روند و در 16 اکتبر در دو بازی مقدماتی یورو 2025 در اسلواکی به مصاف اوکراین بروند.

کارسلی در مورد تصمیم خود برای حضور در تیم کوانسا برای اولین بار، خاطرنشان کرد که ایجاد یک جایگاه زیر نظر یورگن کلوپ در لیورپول “واقعا سخت” است.

او گفت: “او در لیورپول که همانطور که می دانیم تیم بسیار سختی برای هر بازیکنی است، بازی می کند.”

بنابراین او شایسته حضور در این تیم است.

ولورهمپتون، انگلستان - شنبه، 16 سپتامبر 2023: ژارل کوانسا، بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر FA بین ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کوانسا از پنج سالگی در لیورپول بوده است و به طور پیوسته در رده های جوانان پیشرفت می کند تا اینکه در این فصل به موفقیت بزرگی دست یافت.

در مقابل یونیون اس جی، این بازیکن جوان بیش از هر بازیکن دیگری (121) در هر FotMob لمس کرد، بیشترین پاس (100) را انجام داد و یک سری مداخلات حیاتی در دفاع انجام داد.

در حالی که او در حال حاضر گزینه پنجم پس از ویرژیل ون دایک، ابراهیما کوناته، جوئل ماتیپ و جو گومز است، او نشان داده است که می‌توان به او اعتماد کرد تا در حال حاضر قدم بگذارد و خیلی بیشتر در راه است.

این فارغ‌التحصیل آکادمی قبلاً بخشی از تیم زیر 20 سال انگلیس بود، در حالی که او یک بازیکن کلیدی در قهرمانی این کشور در یورو زیر 19 سال در سال 2022، گلزنی در نیمه نهایی و پاس گل در فینال بود.

https://www.thisisanfield.com/2023/10/jarell-quansahs-breakthrough-rewarded-with-england-u21s-call-up/ منبع: