موقعیت شکننده ترزیچ: اعتماد دورتموند به ستاره سابق!


سرویس خبر شماره: 2004974
8 مارس 1402 ساعت 2:50 ق.ظ.
5.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عملکرد ضعیف دورتموند زیر نظر ادین ترزیچ شایستگی او را برای ادامه حضور در این باشگاه زیر سوال برده است.

موقعیت شکننده ترزیچ: اعتماد دورتموند به ستاره سابق!

به گزارش “ورش سه”، بروسیا دورتموند با مربیگری ادین ترزیچ در 5 بازی اخیر تنها در یک بازی پیروز شد و در دیدار حساس مقابل آیندهوون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی متوقف شد. تساوی 1-1

در حال حاضر انتقادات علیه ترزیچ به اوج خود رسیده است. برکناری این مربی فعلا قابل بحث نیست اما ناکامی در مسابقات بعدی لیگ و حذف لیگ قهرمانان و به خطر افتادن سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده شاید سران دورتموند را به فکر اخراج ترزیچ بیاندازد.

1995294

در حال حاضر سران باشگاه معتقدند ترزیچ با وجود نتایج ضعیف در هفته های اخیر می تواند این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا به سطح بالاتری برساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. با این حال، حتی اگر آن اتفاقات رخ دهد، آنها قصد دارند تابستان آینده گزینه های مختلفی را در نظر بگیرند و در صورت لزوم مربی جدیدی انتخاب کنند.

ترزیچ در شرایط فعلی حمایت مدیران و هواداران را از دست می دهد. بهترین شانس ترزیچ برای بازیابی اعتماد به نفس و حمایت خود در همان ابتدا پیروزی در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا است. اگر ترزیچ نتواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد، نوری شاهین گزینه احتمالی برای جانشینی او تا پایان فصل است. مشکل اصلی ترزیچ در نیم فصل این است که برنامه مشخصی ندارد و تیمش در اکثر مسابقات بدون برنامه بازی می کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی