مولر دلتنگ لواندوفسکی شد. شما باید به بازی بدون آن عادت کنید


سرویس خبر شماره: 1844264
27 سپتامبر 1401 @ 15:20
1.3 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ روز گذشته در آگزبورگ با یک گل شکست خورد. قبل از آگسبورگ، بایرن در 3 بازی متوالی بوندس لیگا مقابل حریفش کنار گذاشته شد، اما پس از پیروزی مقابل بارسا در لیگ قهرمانان اروپا، انتظار یک برد آسان مقابل آگسبورگ بود. اما این اتفاق نیفتاد و بایرن پس از 87 بازی بوندسلیگا نه تنها شکست خورد بلکه نتوانست گلزنی کند. بایرن بیش از همیشه دلتنگ روبرت لواندوفسکی است. سادیو مانه، جانشین لواندوفسکی، پس از به ثمر رساندن 3 گل در هفته های اول از کار افتاد و حالا برخی از هواداران بایرن خواستار نیمکت نشینی او هستند.

توماس مولر مهاجم بایرن نیز دلتنگ ستاره لهستانی است. او در پایان بازی مقابل آگزبورگ به خبرنگاران گفت“این شکست دردناکی بود و ما انتظارش را نداشتیم. واضح است که وضعیت بایرن خوب نیست و باید هر چه زودتر راه پیروزی را پیدا کنیم. نباید با رشد بالای جدول فاصله را رها کنیم. چندین مورد بارها در این فصل با خودم فکر می‌کردم، ای کاش الان یک نفر در دسته دوم بود و می‌توانستم از او عبور کنم. بازیکنی که می‌توانستم با چشمان تو به زمین بازگردم.”

توماس مولر در اوایل بازی روبرت لواندوفسکی را از دست داد اما گفت که غیبت ستاره لهستانی باید در اسرع وقت برطرف شود.

مولر دلتنگ لواندوفسکی شد.  شما باید به بازی بدون آن عادت کنید

مولر ادامه داد: ما بازیکنان باکیفیتی در خط حمله داریم که می توانند گل های زیادی به ثمر برسانند. حتی بدون یک مهاجم نوک واقعی، می‌توانیم با گل‌های زیاد حریفان را شکست دهیم. در هر صورت شرایط فعلی بایرن اینگونه است و باید با آن کنار بیاییم. ما دیگر مهاجمی مثل لواندوفسکی نداریم و باید راه های دیگری برای گلزنی پیدا کنیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی