مومنی: بازی استقلال با انزلی سخت خواهد بود


سرویس خبر شماره: 1837042
15 اوت 1401 ساعت 15:00
12.1 هزار |

18نقطه نظر

امیدوارم دو هفته دیگر وضعیت ورزشگاه مشخص شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی مومنی بازیکن ملوان که فصل گذشته به این تیم پیوست و موفق هم بود از انگیزه های خود برای درخشش با لباس چی ها انزلی در رقابت های فصل آینده خبر می دهد. او امیدوار است در روز بازی با استقلال وضعیت ورزشگاه ملوان مشخص شود.

مومنی درباره اینکه سیاوش یزدانی با اعضای تیم ملوان تمرین می کند یا خیر، گفت: فعلا خبری نیست اما نفراتی که داریم می توانند به تیم کمک کنند. نمی دانم سیاوش به جمع ما می آید یا نه.

وی درباره دیدار هفته اول مقابل پیکان نیز گفت: پیکان تیم جوانی است که کادر فنی بسیار خوبی دارد. ملوان یک هم تیمی عالی است. تمام تلاش خود را می کنیم تا راهنمایی های فنی را در میدان اجرا کنیم و به نتیجه خوبی برسیم. برای کسب سه امتیاز بازی با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت.

مومنی در پایان درباره اینکه در فصل جدید در چه پستی بازی خواهد کرد، گفت: یا در پست وینگر راست بازی می کنم یا در پست مهاجم. برای من مهم نیست در چه قسمتی از زمین بازی می کنم، مهم این است که بتوانم هواداران را خوشحال کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مومنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی سه، درباره وضعیت ملوان و اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: اردوی پیش فصل را با تمرینات قدرتی آغاز کردیم. بازیکنانی که به ما اضافه شده اند خوب و با تجربه و حتی جوان هستند. یک هفته در تهران اردو داشتیم و بازی های دوستانه ترتیب دادیم، مهم این بود که سیستمی را که کادر فنی مد نظر داشت، راه اندازی کنیم.

ملوان می گوید مهم نیست در چه پستی باشد و تنها تمرکزش موفقیت تیم است.

وی گفت: نمی دانم چه زمانی می توانیم در زمین خودمان بازی کنیم. فکر می کنم دارند صندلی های استادیوم را نصب می کنند. هفته اول باید خارج از خانه و هفته دوم در خانه با استقلال بازی کنیم. الان دو هفته فرصت داریم نمی دانم تا آن زمان استادیوم آماده خواهد شد یا نه. برگزاری این بازی در انزلی شاید برای استقلال سخت باشد چرا که می توانیم از کمک هواداران خود بهره مند شویم. در هر صورت ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است اما به احتمال زیاد با چند بازیکن دیگر هم قرارداد می گیریم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. امیدوارم در هفته اول مقابل پیکان سخت کار کنیم تا با دست پر زمین را ترک کنیم. بدن بازیکنان هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است. هر هفته سعی می کنیم بهترین تمرینات را انجام دهیم و به شرایط اوج برسیم.

بازیکن ملوان در خصوص بازی هفته دوم خود مقابل استقلال نیز خاطرنشان کرد: همه بازی های لیگ برای هر تیمی سخت است. ما در خانه به مصاف استقلال می رویم و حمایت هواداران را در کنار خود داریم. استقلال هم با کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان باکیفیت وارد زمین می شود. واقعا بازی سختی خواهد بود اما از کادر فنی گرفته تا ملوان همه خوب و با انگیزه هستند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و از استقلال امتیاز بگیریم.