مومنی: تصمیم داور شیرازی تیم ما را زیر و رو کرده است

ملوان بازیگوش خاطرنشان کرد: خدا را شکر توانستم گل بزنم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم تا حداقل تیم ما شکست نخورد. ما واقعا تیم خوبی داریم، سخت کار می کنیم، اما به خاطر اشتباهات کودکانه شکست می خوریم. باز هم می گویم که باید بیشتر روی دفاع تیم کار کنیم و تلاش بیشتری کنیم چون همه مسابقات سخت است. ما باید هر هفته بیشتر از هفته های قبل تلاش کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره اولین حضور یاران ملوان در ورزشگاه نیز گفت: بودن در کنار هواداران به تیم انرژی می دهد. انرژی که هواداران به ما می دهند شرایط را بهتر می کند و فشار بیشتری به حریف وارد می کنیم. در کل هر تیمی که هواداران خوب و تشویق خوبی داشته باشد می تواند فشار بیشتری به میهمان وارد کند و انگیزه میزبان را برای ارائه بهترین عملکرد افزایش دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی مومنی که با شروع نیمه دوم دیدار مقابل ذوب آهن وارد زمین شده بود، توانست گل تساوی ملوان را وارد دروازه حریف کند. وی در خصوص این دیدار گفت: هفته گذشته کادر فنی روی نقاط قوت و ضعف ما کار کرد. ما بازیکنان به شرایط ایده آلی رسیده ایم که بتوانیم در هر بازی امتیاز بگیریم، اما بدشانسی یا کم تجربگی تیم ما که از بازیکنان جوان تشکیل شده، باعث شد با برخی اشتباهات گل بزنیم.

وی درباره 8 دقیقه وقت تلف شده نیمه اول گفت: بازی به دلیل خطای پنالتی که به اشتباه اعلام شد یک وقت استراحت بود و بازی متوقف شد و فکر می کنم حتی 8 دقیقه هم کم بود. تیم ما در حالت هجومی قرار داشت و در تمام نیمه اول در زمین ریخته گری بودیم، برگشت توپ داشتیم، موقعیت خطرناکی ایجاد کردیم. با فشاری که روی دروازه ذوب آهن وارد کردیم نیاز به گل داشتیم اما تصمیم داور باطل شد و شیراز تیم ما به هدر رفت. همانطور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم چون اشتباهات در بازی اتفاق می افتد مهمتر از همه گل نخوریم چون گل می خوریم. باید روی گل نخوردن تمرکز کنیم.

مومنی درباره بازی هفته آینده هم گفت: هر بازی برای ما سخت است چه گل گهر و چه فولاد. بازی ها معمولا در لیگ برتر سخت هستند. برخی از باشگاه های خوب تعطیل شده اند و سایر باشگاه هایی که کمتر هزینه کرده اند، تیم های بسیار خوبی با جوانان مستعد بسته اند. هر بازی برای ما مثل یک فینال است. بازی ها سخت است و باید سعی کنید در نیم فصل امتیاز جمع کنید و دچار مشکل نشوید و بتوانید خود را از انتهای جدول به رده های بالای جدول بکشانید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: از دقیقه اول تا آخرین دقیقه به سمت دروازه حریف حمله کردیم، مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و چندین موقعیت ایجاد کردیم که تبدیل به گل نشد. ما فوتبال روانی خیلی خوبی در داخل خانه و با هواداران بازی کردیم. در نیمه اول یک گل خوردیم و ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت، اما داور با تصمیم بد خود در صحنه ای که خطا نبود برای آنها پنالتی گرفت و نگهبان ما متهم شد.


سرویس خبر شماره: 1841364
9 شهریور 1401 ساعت 16:21 |
783

1نقطه نظر

باید روی دفاع از تیم تمرکز کنید

مومنی با انتقاد از اعلام پنالتی سود ذوب آهن گفت: این تصمیم داور شیرازی تیم ما را از هم پاشید. حالا یا داور اشتباه می کرد یا فاصله زیاد بود اما سوت هایی که زد تیم ما را عصبی کرد. خدا را شکر در نیمه دوم هر دو موقعیت ایجاد کردیم و گل زدیم. ذوب آهن هم چند موقعیت گلزنی داشت. در کل هفته به هفته تیم ما شرایط خوبی پیدا می کند، باید سعی کنیم گل نخوریم. تیم ما خوب گل می زند، هر هفته گل می زنیم، اما در قسمت دفاعی تیم مشکل داریم که باید حل شود تا گل نخوریم.

زنده که تنها یک گل به ذوب آهن زد، گفت که احساس می کند هشت دقیقه وقت تلف شده در نیمه اول خیلی کم است.

مومنی: تصمیم داور شیرازی تیم ما را زیر و رو کرده است

وی درباره اینکه با ورودش به زمین فقط یک گل برای معلوان به ثمر رساند، گفت: از هفته اول آماده و متمرکز بودم که گل بزنم، حالا اولین گلم در هفته چهارم به ثمر رسید. هر بازیکنی که وارد زمین می شود باید سازنده باشد. فکر می کنم هر دقیقه که کادر فنی یک بازی به من می دهد می توانم با زدن پنالتی یا گلزنی عملکرد خوبی داشته باشم.