مو صلاح: لیورپول را ترک نمی‌کنم چون یورگن کلوپ می‌رود – لیورپول

محمد صلاح تاکید کرده است که تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی از لیورپول تاثیری بر آینده او در این باشگاه نخواهد داشت، در میان گمانه زنی ها مبنی بر احتمال جدایی نام های کلیدی.

اگرچه پس از اعلام شوکه کننده کلوپ در ژانویه، گرد و غبار تا حدی فروکش کرده است، هنوز بلاتکلیفی در مورد لیورپول وجود دارد.

گروه ورزشی Fenway به انتصاب مایکل ادواردز به عنوان یک مقام ارشد برای نظارت بر عملیات فوتبال نزدیک است، در حالی که انتظار می‌رود ریچارد هیوز به عنوان مدیر ورزشی به کار خود ادامه دهد.

اما با توجه به اینکه جانشین کلوپ هنوز مشخص نشده است، ممکن است نگرانی هایی در مورد بازیکنان کلیدی در تیم وجود داشته باشد که تصمیم بگیرند زمان انتقال به جای دیگری فرا رسیده است.

صلاح و ویرجیل فن دایک از جمله افرادی هستند که در مورد آینده خود تردید دارند، زیرا قرارداد آنها در سال 2025 منقضی می شود – کاپیتان پس از اعتراف که “نمی دانست” خود را به عنوان بخشی از سلطنت بعدی می بیند یا نه، مجبور شد گمانه زنی ها را رد کند.

ویگان، انگلیس - جمعه، 14 جولای 2017: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول و محمد صلاح در جریان بازی دوستانه پیش فصل مقابل ویگان اتلتیک در ورزشگاه DW.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با این حال، صلاح در گفت‌وگو با جیمی کاراگر در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت، اصرار داشت که خروج کلوپ بر هیچ تصمیمی تأثیری نخواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی جدید روی وضعیت او در باشگاه تاثیر خواهد گذاشت، گفت: نه، نه.

“این زندگی است. اکنون بخشی از زندگی است، همه چیز حرکت می کند. بازیکنان قبلاً باشگاه را ترک کردند، بازیکنان بسیار مهمی باشگاه را ترک کردند.

سرمربی نیز برای باشگاه بسیار مهم است، اما او باشگاه را ترک می کند.

یک روز باشگاه را ترک خواهم کرد، اما نه (خروج کلوپ تاثیری در آینده من نخواهد داشت).

این موضوع پذیرفته شده است که صلاح ممکن است تا پایان دوران حرفه ای خود در آنفیلد بماند، اما اظهارات اخیر او باید ترس ها را از بین ببرد که او در حال برنامه ریزی برای ادامه کار است.

لندن، انگلیس - شنبه، 17 فوریه 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین برنتفورد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه برنتفورد، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

امید این است که با توجه به علاقه مداوم عربستان سعودی، لیورپول بتواند در عوض شرایط را با شماره 11 خود در مورد تمدید قرارداد به توافق برساند.

با وجود تیمی جدید و تغییر ساختار در خارج از زمین، باید به اندازه کافی بازیکنانی مانند صلاح را متقاعد کرد که قرمزها از بین نخواهند رفت.

او ادامه داد: «در پیش فصل می‌توانستید کیفیت ما را ببینید، البته ما بازیکنان خوب زیادی فروختیم، اما می‌توانستم ببینم بازیکنانی که باشگاه خریداری کرده باورنکردنی هستند.»

آنها واقعاً می خواستند به چیزی برسند، من می توانستم آن را ببینم. کیفیت پیش فصل، من واقعاً در مورد آن مثبت بودم.

فکر می‌کردم که می‌رویم و چیزی را می‌بریم.»

https://www.thisisanfield.com/2024/03/mo-salah-i-wont-leave-liverpool-because-jurgen-klopp-is-leaving/ منبع: