مچ شهر ستاره; شما یک طرفدار واقعی هستید!

جک گریلیش، هوادار زمانی رئال مادرید، هشت سال پیش توییتی در حمایت از این تیم منتشر کرد و اکنون علیه آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

جک گریلیش دو موقعیت عالی را از دست داد تا اینکه رودریگو گویس در دقایق 90 و 91 دو گل سریع به ثمر رساند و بازی را به وقت اضافه کشاند. بازیکن 100 میلیونی سیتی ابتدا با ضربه زمینی دروازه رئال را تهدید کرد که تیبو کورتوا او را به کرنر فرستاد. در صحنه بعدی توپ نزدیک بود به سمت دروازه برود که فرلاند مندی روی خط گیر کرد و رئال را نجات داد.

هشت سال پیش، گریلیش بازیکنی ناشناخته بود و احتمالاً هرگز تصور نمی کرد روزی این توییت علیه او استفاده شود و سوژه یک شوخی فوتبالی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اندکی پس از پایان بازی و صعود رئال، یک توییت قدیمی از گریلیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد. توییتی از 23 آوریل 2014، پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن رئال به رهبری کارلو آنچلوتی، به لطف گل کریم بنزما، پپ گواردیولا را 1-0 در برنابئو شکست داد. او در صفحه توییتر خود نوشتمادرید باید زنده باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی پیروز شد و با نتیجه 1-3 مقابل این تیم پیروز شد.
شاگردان کارلو آنچلوتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا با دو گل پیروز شدند و 0-1 پیروز شدند و 3-4 شکست خوردند تا دقایق پایانی مسابقه.