مگوایر: اشتباه کردم. متاسفم

به گزارش “ورش سه”، هری مگوایر شب گذشته در بازی انگلیس مقابل آلمان مرتکب اشتباهی شد که احتمالا هرگز آن را فراموش نخواهد کرد. در محوطه جریمه انگلیس، مگوایر با سهل انگاری جمال موسیالای آلمانی را به زمین آورد و آلمان یک پنالتی اعلام کرد و اولین گل بازی را برای آلمانی ها به ثمر رساند.

در پست اینستاگرامی مگوایر آمده است: “اشتباهات بخشی از بازی است. من عذرخواهی می کنم. بچه ها سخت جنگیدند و برای بازگشت به بازی کار بزرگی انجام دادند. ما باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم و چشممان را به قطر نگاه کنیم. روزهای سخت ما را مجبور می کنند. قوی تر.” .



مجله اخبار فوتبال خارجی

هری مگوایر که پس از اشتباهی که در بازی دیشب تیم ملی انگلیس و آلمان مرتکب شد، مورد انتقاد شدید قرار گرفت، اشتباه خود را پذیرفته و با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران عذرخواهی کرد.

مگوایر: اشتباه کردم.  متاسفم

طی ساعات گذشته بسیاری از کارشناسان فوتبال انگلیس و هواداران تیم ملی آن کشور به انتقاد از مگوایر پرداخته اند. این مدافع انگلیس با انتشار پستی در اینستاگرام به اشتباه خود اعتراف کرد و از هواداران عذرخواهی کرد.

اگرچه مگوایر در این فصل توسط اریک تنهاچ در یونایتد نیمکت نشین شد، گرت ساوتگیت همچنان به او اعتقاد دارد. از دیشب و پس از اشتباه مگوایر، سیل انتقادات به سمت او و ساوتگیت روانه شد.


سرویس خبر شماره: 1845440
05 مهر 1401 ساعت 15:29 |
40.8K |

19نقطه نظر