میانگین امتیازات بازیکنان لیورپول در مقابل اسپرز: دیاز می‌درخشد، روبو مبارزه می‌کند – لیورپول اف سی

در اینجا ما رتبه بندی بازیکنان خود را با امتیازات بازیکنان مقایسه می کنیم لیورپول اکو، هدف، WhoScored، FotMob و این خوانندگان آنفیلد است.

این پیروزی، مردان یورگن کلوپ را به رده پنجم رساند و دو امتیاز از اسپرز فاصله داشت و همچنان یک بازی در دست داشت.

با این حال، هری کین پس از ایجاد رضایت، یک گل را پس زد و اسپرز فکر کرد که با تلاش های بیشتر سون هیونگ مین و ریچارلیسون، یک بازگشت عالی به دست آورده است.

ترنت توسط دویل به دلیل “خلاقیت در هنگام قدم گذاشتن در موقعیت مرکزی” تحسین شد، زیرا او دوباره از نقش جدید خود لذت می برد.

دیاز بود (7.9) که بالاترین میانگین امتیاز را گرفت، در روزی که اولین مسابقه خود را از ماه اکتبر آغاز کرد.

مارک دلگادو از TIA از این مرد هلندی برای نشان دادن “حرکت عالی و اولین لمس” و همچنین “تعدادی خوب ردیابی به عقب و بردن توپ” تمجید کرد.

هنوز فرصت داشت تا لیورپول در ثانیه های پایانی آن را به دست آورد، اما دیوگو جوتا، تعویضی، از اشتباه لوکاس مورا استفاده کرد.

را اکوایان دویل گفت که دیاز از اولین شروع خود در این مدت طولانی لذت برده است، در حالی که نیل جونز از GOAL احساس می‌کند که «قدرت دویدن و بازی پیوندی او برای اسپرز بیش از حد قابل تحمل است».

در همین حال، جونز تور را پیدا کرد و در تمام بعدازظهر حضور پر جنب و جوشی داشت و همنامش که از رسانه ها تماشا می کرد می گفت که از یک «دویدن واقعاً خوب» در کنار زمین لذت می برد.

لوئیز دیاز در پیروزی 4-3 مقابل تاتنهام و همچنین برخی از قهرمانان داخلی تحت تاثیر قرار گرفتند، اما تعدادی از مدافعان آن روز ضعیف بودند.

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 30 آوریل 2023: ترنت الکساندر-آرنولد لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر FC در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلمبیایی در تمام طول بازی حضور پر جنب و جوش داشت، حتی اگر در نیمه دوم کمی کمرنگ شد، و او گل خود را با شکوه گرفت.

در جایگاه دوم کودی گاکپو (7.6) که ممکن است در برگه امتیازی قرار نگرفته باشد اما عملکرد باکلاس دیگری ارائه دهد.

قرمزها شروعی خیره کننده برای بازی داشتند و کرتیس جونز، دیاز و محمد صلاح همگی قبل از اتمام یک چهارم بازی به گل رسیدند.

جفت خانگی جونز (7.3) و ترنت الکساندر-آرنولد (7.3) در جایگاه سوم مشترک قرار گرفت و هر دو نقش مثبتی در پیروزی لیورپول داشتند.

در مورد بدترین بازیکن قرمزها، اندی رابرتسون (5.5) بازی واقعاً ناامیدکننده ای دارد، توپ را به قیمت ارزان برای دروازه کین از دست می دهد و به طور کلی در موقعیتی تغییر یافته به نظر می رسد.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/average-liverpool-player-ratings-vs-spurs-diaz-shines-robbo-struggles/ منبع: