میانگین رتبه‌بندی بازیکنان LFC در برابر من سیتی: جوئل ماتیپ شگفت‌زده می‌کند در حالی که ترنت در حال آزمایش است – لیورپول اف سی

لیورپول در تساوی ناراحت کننده 1-1 مقابل منچسترسیتی عملکرد چشمگیری داشت و ترنت الکساندر-آرنولد یک چهره برجسته بود.

شاگردان یورگن کلوپ در بعدازظهر شنبه تا حد زیادی عالی بودند و در راه رسیدن به یک امتیاز دورتر و بدون شک بهترین تیم جهان مبارزه کردند.

ارلینگ هالند و الکساندر-آرنولد در هر دو نیمه گل زدند، در یک دیدار جذاب در لیگ برتر، و لیورپول برای یک امتیاز عقب ماندن از رقبای خود منتظر ماند.

در اینجا ما رتبه بندی بازیکنان خود را با خوانندگان Liverpool Echo، Goal، FotMob و This Is Anfield مقایسه می کنیم.

الکساندر-آرنولد (7.9) به عنوان بهترین بازیکن لیورپول در سخت ترین بازی فصل خود تا به امروز دیده می شد، در بعدازظهر که به طور گسترده مورد آزمایش قرار گرفت.

این بازیکن 25 ساله در جرمی دوکو مقابل یک دستگاه دریبلینگ قرار گرفت، اما محکم دفاع کرد و گل تساوی بسیار مهم را به ثمر رساند.

این اکوایان دویل، شیوه ای را که الکساندر-آرنولد «در مقابل دوکو به کار خود ادامه داد» تمجید کرد، همچنین از «برخی پاس های رو به جلو خوب» و «پایان درخشان» تمجید کرد.

در همین حال، FotMob اشاره کرد که او هشت پاس به یک سوم نهایی انجام داد و همچنین در مجموع 10 ریکاوری انجام داد و عملکرد دفاعی خود را برجسته کرد.

جوئل ماتیپ (7.3) همچنین در آن روز تحت تأثیر قرار گرفت و در رتبه دوم قرار گرفت و تصمیم کلوپ را برای انتخاب او به ابراهیما کوناته توجیه کرد.

ترنت الکساندر-آرنولد شماره 66 لیورپول در جریان بازی لیگ برتر منچسترسیتی مقابل لیورپول در ورزشگاه اتحاد، منچستر، بریتانیا، 25 نوامبر 2023، گلزنی را جشن می گیرد و آن را 1-1 می کند (عکس از Conor Molloy/ Images News) اعتبار: تصاویر خبری LTD/Alamy Live News

مارک دلگادو از TIA احساس می کرد که “احتمالاً بهترین مدافع انفرادی نیمه اول است”، در حالی که تام ماستون از گل گفت که “چند پاس مهمی را در محوطه جریمه خود انجام داد و با توانایی خود روی توپ به کاهش فشار کمک کرد.”

ویرجیل ون دایک سه نفر برتر را تکمیل کرد (7.0)، که برای گل هالند عالی نبود اما در طول بازی ثابت ماند.

دویل فکر کرد که هلندی “از نبرد خود با هالند لذت برد”، زیرا آنها از نظر فیزیکی به مصاف یکدیگر رفتند، و دلگادو خاطرنشان کرد که “برنده بسیاری از آنتن ها و خلع سلاح ها شده است.”

آلیسون (5.2) یک بعد از ظهر کنجکاو بین چوب ها داشت، یک سیو مهم قبل از گل تساوی انجام داد، اما توزیع ضعیفی را به نمایش گذاشت که کمترین امتیاز را برای او به ارمغان آورد.

در بازی بعدی لیورپول، آنها عصر پنجشنبه ساعت 20 (GMT) میزبان LASK در لیگ اروپا خواهند بود.

https://www.thisisanfield.com/2023/11/average-lfc-player-ratings-vs-man-city-joel-matip-surprises-as-trent-stands-up-to-test/ منبع: