میلان 1-2 ناپولی: اسپالتی قهرمان شد

بعد از این گل میلانی ها پیش افتادند و در دقیقه 62 الکسیس سلماکرز با پاس تئو هرناندز و مداخله اولیویه ژیرو صاحب موقعیت خوبی شد اما حضور به موقع کیم مین جائه مانع از باز شدن دروازه ناپولی شد. .
حملات میلان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 69 این تیم در نهایت به تساوی رسید. روی یک حرکت تیمی بود که توپ در سمت چپ به تئو هرناندز رسید و ژیرو با در آغوش گرفتن پا ساده پاس را تبدیل به گل کرد.

ناپولی در یک بازی حساس در خانه میلان موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود.

میلان 1-2 ناپولی: اسپالتی قهرمان شد

پس از این گل باز هم این میلانی ها بودند که به دنبال گل اول بودند و در دقیقه 75 روی پاس چارلز دکتلاور، ژیرو بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او از بالای دروازه ناپل به بیرون رفت. .
از سوی دیگر این ناپولی بود که در دقیقه 78 به برتری رسید. روی یک پاس از سمت چپ ماریو روی است که جیووانی سیمئونه توپ را در زاویه دروازه میلان هدایت می کند.

میلان نیمه دوم را با دو تعویض آغاز کرد و سرجیو دست و پیر کالولو به جای داوید کالابریا و سیمون کیاره به زمین آمدند. اما این ناپولی بود که بازی را بهتر آغاز کرد و زود به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که متئو پولیتانو با دست در محوطه جریمه میلان سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. پولیتانو خودش پشت توپ بود و در حالی که ضربه اش را خیلی خوب نمی زد، توپ زیر بدن مایک مانیان وارد دروازه شد.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و زمین را در اختیار داشتند و می توانستند در دقیقه 9 به گل برسند اما ضربه تئو هرناندز به طرز خطرناکی از کنار دروازه ناپولی به بیرون رفت.
چهار دقیقه بعد راده کرونیچ پشت محوطه جریمه ناپولی برای اولیویه ژیرو موقعیت ایجاد کرد و ضربه مهاجم فرانسوی می توانست گل اول بازی باشد اما الکس مرت توپ را به کرنر برگرداند.
در ادامه این میلانی ها بودند که بیشتر توپ و زمین را در اختیار داشتند و در دقیقه 28 این کرونیچ بود که پس از پاس اسماعیل بن ناصر صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او توسط مرت دفع شد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل بود و بازیکنان ناپولی حملاتی را روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت توپ از خط دروازه عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناپولی که در رقابت های این فصل عملکرد خوبی داشته و شکست ناپذیر است، امشب موفق شد در میلان به پیروزی برسد و بار دیگر در صدر جدول سری آ قرار گیرد.

تیم میزبان که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می دید پیش افتاد و در دقیقه 87 دیگر چیزی برای تساوی باقی نمانده بود اما ضربه کالولو به تیر دروازه ناپولی برخورد کرد.
تلاش میلانی ها برای تساوی تا ثانیه های پایانی ادامه داشت و حتی در دقیقه ششم وقت اضافه، بن ناصر توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او راهی به دروازه ناپولی نیافت و بازی به پیروزی رسید. . میهمان 2-1 به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844356
28 سپتامبر 1401 در 01:13
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر