میلان 4-2 اودینزه; قهرمان با قدرت شروع کرد

در دقیقه 68 آنته ربیچ مهاجم کروات میلان گل دوم خود را مقابل اودینزه به ثمر رساند تا میلان با نتیجه 4-2 پیش بیفتد. براهیم دیاز مهاجم سابق میلان در محوطه جریمه اودینزه توپ را از پریرا ربود و به ربیچ پاس داد و ربیچ گل دوم خود را برای روسونری از فاصله نزدیک به ثمر رساند و اختلاف را به دو گل رساند.

میلان نیمه دوم را با عطش گل آغاز کرد و به سرعت موفق به گلزنی شد. در دقیقه 46 تئو هرناندز، مدافع مهاجم میلان در سمت چپ زمین توپ را جمع کرد و توپ را به محوطه جریمه اودینزه فرستاد. آدام ماسینا، گلزن دوم اودینزه نتوانست توپ را دفع کند و به براهیم دیاز اجازه داد تا از فرصت استفاده کند و دروازه حریف را باز کند.

قهرمان فصل گذشته سری آ موفق شد در هفته اول فصل جدید اودینزه را با نتیجه 4-2 شکست دهد تا شروع خوبی داشته باشد.

میلان در دقیقه 71 سه تعویض انجام داد و اولیویه ژیرو جایگزین آنته ربیک از دوگل شد، چارلز دچتلر به جای براهیم دیاز، دیگر گلزن میلان، و الکسیس سلمکرز به جای جونیور ماسیاس وارد زمین شد. میلان در دقیقه 75 موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما اینطور نشد. لیائو توپ را از سمت راست زمین جمع کرد و به سمت محوطه جریمه حرکت کرد. او توپ را به پای چپش آورد و یک کات بک زد اما توپ به بیرون رفت.

اما بازیکنان اودینزه نگذاشتند نیمه اول به سود میلان تمام شود. با گذشت چهار دقیقه از ساعت نیمه اول، روبرتو پریرا، هافبک آرژانتینی اودینزه در سمت راست زمین توپ را جمع کرد و توپ را به محوطه جریمه یک مرکز دیدنی فرستاد. آدام ماسینا، هافبک مراکشی این تیم با ضربه سر شیرجه ای توپ را وارد دروازه میلان کرد تا نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان برسد.

روسونری در نهایت با نتیجه 4-2 پیروز شدند تا با سه امتیاز در هفته اول اولین گام را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سری آ بردارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، فصل جدید سری آ را در ورزشگاه خانگی خود در سن سیرو با بازی مقابل اودینزه آغاز کرد. شاگردان استفانو پیولی در این بازی به سرعت غافلگیر شدند اما با واکنشی شایسته به بازی برگشتند و زمین را در دست گرفتند تا در نهایت در هفته اول سه امتیاز را به دست آورند.

سه دقیقه بعد، آنته ربیچ، مهاجم کروات روسونری، بازگشت میلان را کامل کرد. ارسال کالابریا از کنار ربیک گذشت و او توپ را با ضربه سر به گوشه دروازه اودینزه فرستاد. با این کامبک سیزده دقیقه ای، میلان راحت تر به بازی ادامه داد.


سرویس خبر شماره: 1838167
22 اوت 1401 ساعت 11:15 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در دقیقه 10، سوپی از اودینزه، داویده کالابریا، مدافع میلان را به زمین آورد و داور را مجبور به اعلام پنالتی کرد. تئو هرناندز پشت توپ قرار گرفت و بازی را به تساوی کشاند تا درگیری میلان تنها 10 دقیقه طول بکشد.

اودینزه در دقیقه 2 بازی صاحب یک کرنر شد. جرارد دلوفئو با یک پاس دیدنی توپ را مستقیما روی سر رودریگو باکائو فرستاد تا مدافع برزیلی مهاجم که مانع هیچ یک از بازیکنان میلان نشده بود، با ضربه سر دروازه روسونری را باز کرد.