نابغه بیهوده نوراللهی با 2 اخراج!


سرویس خبر شماره: 2015968
1 اردیبهشت 1403 ساعت 23:12 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پاس گل احمد نور بدون گل ماند.

الوحده با وجود عملکرد موثر و پاس گل هافبک ایرانی خود مغلوب عجمان شد.

نابغه بیهوده نوراللهی با 2 اخراج!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های هفته بیستم لیگ برتر امارات در یکی از آنها تیم فوتبال الوحده با حضور احمد نوراللهی در ترکیب و هافبک مانند سایر رقابت های گذشته از 20 برگزار شد. او عصر امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف تیم رده دوازدهم عجمان رفت.

الوحده که هفته گذشته شکستی غیرمنتظره و تلخ را مقابل اتحاد کلبا و یاران مهدی قیدی متحمل شد، در دیدار امشب مقابل عجمان با نبوغ ستاره ایرانی خود شروع خوبی داشت و زود موفق به گلزنی شد.

2013177

احمد نوراللهی که پیش از این در 19 بازی لیگ برتر امارات 4 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده بود، در دیدار امشب مقابل عجمان توانست عملکرد چشمگیری داشته باشد و با سانتر زیبای خود زمینه ساز گل اول شود.

در دقیقه 6 تیم الوحده در سمت چپ زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و پاس دیدنی احمد نوراللهی و ضربه سر عمر خربین به زیر طاق رفت و تبدیل به گل شد تا عجمان یک بر صفر پیش بیفتد.

اخراج روبن کوندو، مدافع راست الوحده در دقیقه 28 کار را برای یاران نوراللهی سخت کرد و عجمان نیز در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند اما اخراج آلن، هافبک زمین برزیلی الوحده این اتفاق را خراب کرد. امیدواری تیم برای جبران نتیجه

تیم الوحده با پاس گل احمد نوراللهی با نتیجه 2 بر 1 مغلوب عجمان شد و در گردش توپ و ایجاد موقعیت عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا در رده چهارم جدول لیگ برتر امارات باقی بماند. 34 امتیاز. و شانس رسیدن به مقام سوم با دست دادن

مجله اخبار فوتبال داخلی