نابغه خستگی ناپذیر: معمار پیروزی تماشایی شهروندان

دی بروین وظایف دفاعی خود را در جاهایی که لازم بود به خوبی انجام داد، پشت ضربات ایستگاهی ایستاد و وقتی بازیکنان سیتی در نتیجه بازی با 10 نفر از دویدن خسته شدند، او برای آنها رهبر بود و آنها را تشویق کرد و آنها را تشویق کرد که به جلو بروند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب در خانه مقابل فولام تلاش تحسین برانگیزی انجام داد و نه تنها پشتکار داشت بلکه در سخت ترین شرایط موفق به پیروزی شد. درخشش کوین دی بروین در طول بازی و نقش تاثیرگذار او در گل دوم سیتی به قدری چشمگیر بود که این پیروزی را می توان به نام او ثبت کرد.

در این شرایط زمانی که ضربه سر بد آنتونی رابینسون در نزدیکی دی بروین فرود آمد، او آخرین توان خود را جمع کرد و از زیرکی خود استفاده کرد. ستاره سیتی با یک چرخش مدافع فولام را به دام انداخت و با برخورد پایش به مچ پایش روی زمین افتاد تا یک پنالتی برای تیمش به ارمغان بیاورد. یک پنالتی توسط ارلینگ هالند به ثمر رسید تا سیتیزن ها سه امتیاز را کسب کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در جریان بازی در روتین همیشگی خود یک بار توپ را گرفت و با شروعی انفجاری از سمت راست جلو آمد و پاسی را برای گوندوگان که وارد محوطه جریمه شد ارسال کرد. اما از همان لحظه اتفاقی افتاد که کمتر از دی بروین دیده بودیم. او عقب نشینی کرد و به جای اینکه در ادامه حمله سیتی نقشی داشته باشد، تماشا کرد. مشخص بود که دی بروین خسته است.


سرویس خبر شماره: 1852034
14 نوامبر 1401 در 10:25 ب.ظ
5.9 هزار |

0نقطه نظر

ستاره بلژیکی مدام در زمین حرکت می کرد و از هم تیمی هایش توپ می خواست. اگرچه سیتی طبق معمول در بیشتر دقایق بازی حتی زمانی که 10 نفره بود مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما در موارد نادری که کنترل توپ را از دست داد، دی بروین سریع توپ را در دست گرفت و سعی کرد دوباره کنترل را به دست بگیرد.

کوین دی بروین در پیروزی 2-1 منچسترسیتی مقابل فولام فوق العاده بود و با هوشمندی یک پنالتی وقت اضافه را مهار کرد تا تیمش پیروز شود.

نابغه خستگی ناپذیر: معمار پیروزی تماشایی شهروندان

گونه های دی بروین قرمزتر از همیشه بود و نفس نفس می زد. اما علت این خستگی ستاره بلژیکی نبود فرم بدنی نبود بلکه تلاش مستمر او در این دیدار بود.

دی بروین در این مسابقه خیلی بیشتر از حد معمول تلاش کرد و دوید چون تیمش 75 دقیقه 10 نفره بود. زمانی که ژائو کانسلو در دقیقه 26 به دلیل خطا روی مهاجم فولام از زمین اخراج شد، مسئولیت اصلی بر عهده کوین دی بروین بود.

این امر دی بروین را نه از نظر روحی بلکه از نظر جسمی خسته کرد و در وقت های اضافه پیروزی را به تیمش داد. چرا که این ستاره بلژیکی نه تنها یک فوتبالیست بزرگ است بلکه انرژی باورنکردنی نیز دارد.