ناتینگهام فارست ریج; آوردن VAR به قهرمانی

مدیران باشگاه ناتینگهام فارست با ارسال نامه ای به اتحادیه فوتبال انگلیس خواستار تغییر در مسابقات قهرمانی شدند.


سرویس خبر شماره: 1823039 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 10:22 |
169 امتیاز خبر|

0نظرات

گفته می شود از سیستم کمک داور ویدئویی در پلی آف چمپیونشیپ برای صعود به لیگ برتر استفاده می شود.
استیو کوپر، سرمربی تیم فوتبال بورنموث مدعی شده است که استوارت آتول، داور بورنموث و دستیارش به دلیل عدم نشان دادن خطای پنالتی روی ساریج پس از بازی سه شنبه عذرخواهی کرده اند.
او به رادیو بی بی سی گفت: «آنها این اشتباه بزرگ را پذیرفتند. این خیلی به ما کمک نمی کند، اما حداقل تیم شجاعت پذیرش تصمیم بدی که گرفته را دارد.
دیلی میل همچنین ادعا می کند که ماریناکیس از قراردادهای حقوق تلویزیونی فعلی قهرمانی ناراضی است و معتقد است که درآمد حاصل از آن با توجه به پتانسیل لیگ بسیار دیر است. او همچنین امیدوار است که آن را تغییر دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فارست هفته گذشته با نتیجه 0-1 مغلوب بورنموث شد و این باخت باعث شد این تیم به پلی آف و تیم حریف مستقیماً به لیگ برتر صعود کند.
اما در نیمه اول بازی جنجال زیادی به وجود آمد زیرا خطای پنالتی روی سام ساریج رخ نداد و پرچم آفساید کمک داور به اشتباه به سمت او پرتاب شد. آنها همچنین معتقد بودند که به دلیل اشتباه هند باید بعد از آن نیمه یک پنالتی برای آنها اعلام می شد.
دیلی میل اکنون گزارش می دهد که اوانجلوس ماریناکیس، مالک ناتینگهام فارست نامه ای در اعتراض به استانداردهای داوری در چمپیونشیپ ارسال کرده و خواستار استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در اسرع وقت شده است.