نادری – استقلال; چرا داستان بازگشت به پایان نرسید؟

استقلالی ها پس از انتخاب ساپینتو موفق به تمدید قرارداد سیلوا، چشمی و غلامی شدند و سیدمحمد حسینی را نیز از هوادار به خدمت گرفتند. همچنین ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی نیز در ترکیب باقی مانده اند تا آبی ها در خط دفاعی و همچنین در سمت چپ با کمبود مواجه نشوند.

اما فرسایش روند انتخاب سرمربی جدید استقلال و گذشت روزهای متوالی باعث شد تا نادری تمایلی به بازگشت به جمع آبی پوشان پایتخت نداشته باشد و در این بین پیشنهاداتی از بلژیک و حتی ترکیه به این بازیکن و نادری رسیده است. بجای. او برای اینکه منتظر انتخاب سرمربی استقلال باشد، ترجیح داد به این پیشنهادات فکر کند.

ضمن اینکه دست سرمربی پرتغالی در سمت چپ باز است و به همین دلیل استقلال برای جذب محمد نادری محدودیت ایجاد کرده است تا بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان منتفی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1835536
05 اوت 1401 در 02:07 ب.ظ |
955

0نقطه نظر

مخالفت ساپینتو و حضور مهره های زیاد در خط دفاع

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نادری یکی از اولین بازیکنانی بود که استقلالی ها به فکر جذب او بودند تا از این بازیکن برای تقویت سمت چپ خط دفاعی و همچنین دفاع وسط تیمشان استفاده کنند. از آنجایی که بازگشت مرادمند و یزدانی در آغاز بازار نقل و انتقالات نامشخص بود و دانشگر، سیلوا و غلامی قراردادی نداشتند، مسئولان باشگاه گفتگو را با این مذاکره باز کردند.

این بازیکن که با انتقالی از پرسپولیس به استقلال آمده بود در تنها فصلی که پیراهن آبی پایتخت را بر تن کرد عملکرد خوبی داشت و جدا از این مشکلات توانست محبوبیت قابل توجهی در بین هواداران کسب کند. این مسائل دست به دست هم داد تا از بازگشت نادر به جمع هواداران استقبال شود.

اما این بار برخلاف روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات، این استقلال بود که توانست مهره های خط دفاعی خود را (به استثنای دانشگر) حفظ کند و با بازگشت مرادمند، حضور سیلوا و غلامی و همچنین … تمدید با روزبه و جذب سیدمحمد حسینی، ساپینتو نیازی مدافعان جدیدی جذب نمی کند.

پس از این اتفاقات، نادری نیز نتوانست با تیم هایی که او را می خواستند به توافق برسد و این بازیکن می خواست با بازگشت به فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن آبی پایتخت در فصل جدید شانس خود را برای حضور در جام جهانی امتحان کند. .

تمایل نادر به در نظر گرفتن پیشنهادهای خارجی این بازیکن را از افکار ریکاردو ساپینتو خارج کرد.