نادری با آلتای اسپور شروع کرد (تصویر)

این بازیکن که 24 ساعت پیش قرارداد خود را با آلتای اسپور ترکیه تمدید کرد، روز سه شنبه در تمرین این تیم حاضر شد و با سایر بازیکنان تمرین کرد تا برای دیدار بعدی این تیم آماده شود.

آلتای اسپور روز سه شنبه تمرین خود را با حضور مدافع ایرانی خود برگزار کرد.

محمد نادری که تابستان سال قبل از استقلال به آلتای اسپور رفت و خیلی زود به این تیم پیوست، پس از پایان قراردادش قصد بازگشت به لیگ برتر ایران و پوشیدن پیراهن آبی را داشت اما شرایط بازگشت او این بود. این بازیکن پس از رد پیشنهاد گل گهر و تراکتور در آلتای اسپور باقی خواهد ماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آلتای اسپور که سال گذشته از لیگ برتر ترکیه وارد سوپرلیگ ترکیه شد و با حضور مصطفی دنیزلی روی نیمکت و حضور محمد نادری در فهرست و حتی شروع فوق العاده ای داشت. در این رقابت ها به صدر جدول رسید، پایان تلخی دارد، او بار دیگر تجربه کرد و به سمت پایین رفت و حالا تمریناتش را با مدافع ایرانی خود ادامه می دهد.


سرویس خبر شماره: 1838714
26 مرداد 1401 ساعت 01:07 |
1.7 هزار |

4نقطه نظر

اولین تمرین پس از تمدید قرارداد؛

تیم فوتبال آلتای اسپور یکشنبه هفته آینده در دومین بازی فصل 23-2022 لیگ یک ترکیه به مصاف پاندیک اسپور می رود که محمد نادری امیدوار است با انجام 24 بازی در سوپرلیگ این کشور در فصل جدید لیگ 1 عملکرد موثری داشته باشد. . .



مجله اخبار فوتبال داخلی