نادری: در مقابل آمریکا و ژاپن استراتژی مناسبی خواهیم داشت

علی نادری در پاسخ به این سوال که ایران برای حضور در جام بین قاره ای این دوره با چه هدفی به دبی آمد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه و بازگشت به کشور به اینجا آمدیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی با تاکید بر اینکه ایران با توجه به شناخت به دست آمده آماده رویارویی با دو حریف دیگر است، افزود: بازی آمریکا و ژاپن را تماشا کردیم تا استراتژی مناسبی مقابل آنها داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم.


سرویس خبر شماره: 1851399
11 نوامبر 1401 در 01:58
707 امتیاز خبر

0نقطه نظر

عناصر تاکتیکی که نام بردیم در بازی پیاده سازی شده اند

وی با اشاره به عملکرد غیرمنتظره تیم ملی در دوره اول و دوم بازی با پاراگوئه خاطرنشان کرد: دلیل اصلی آن زمین بازی بود. بازی ها در زمینی برگزار شد که شن زیادی نداشت. اما این رشته که مجهز است در سطح بین المللی است و وزن خاصی روی کار ما تاثیر گذاشته است. کم کم کار کودک بهتر شد و توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی تیمش برای کسب بهترین نتایج در جام بین قاره ای خبر داد.

نادری: در مقابل آمریکا و ژاپن استراتژی مناسبی خواهیم داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جام بین قاره ای را با برتری 7 بر 2 مقابل پاراگوئه آغاز کرد و از ساعت 19:30 امروز در دور دوم به مصاف آمریکا می رود. علی نادری درباره عملکرد شاگردانش در بازی اول گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه ها نکات تاکتیکی که گفتیم را به بهترین شکل اجرا کردند. خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی گرفتیم.