نادیده گرفتن دوباره درخواست استقلال و پرسپولیس/ تبلیغات LED شامل پنالتی نمی شود اما VAR شامل!

نادیده گرفتن درخواست استقلال و تبلیغات LED استقلال و پرسپولیس دوباره شامل جریمه نمی شود اما VAR شامل!

توجه داشته باشید؛ در این مدت مسئولان باشگاه های لیگ برتری از جمله تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس و به ویژه استقلال چندین بار در خصوص مسائل داوری نامه ای به فدراسیون ارسال کرده و خواستار رفع این مشکل شده اند، اما اتفاق مهمی در این زمینه رخ نداده است. ، یا اگر اقدامی انجام شود. فدراسیون اطلاع رسانی نکرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

غم انگیزترین قسمت ماجرا این است که وقتی بحث درآمدزایی فوتبال مطرح می شود، مسئولان فوتبال بزرگترین و جدیدترین ال ای دی ها را به ایران وارد می کنند و آنها را (دو یا سه ردیف با هم روی بقیه) در اطراف زمین قرار می دهند، اما برای واردات تجهیزات VAR. ، آنها اعلام می کنند که مجازات هایی برای جلوگیری از به روز رسانی دنده وجود دارد. فوتبال خواهد شد!

نادیده گرفتن درخواست استقلال و تبلیغات LED استقلال و پرسپولیس دوباره شامل جریمه نمی شود اما VAR شامل!

نادیده گرفتن درخواست استقلال و تبلیغات LED استقلال و پرسپولیس دوباره شامل جریمه نمی شود اما VAR شامل!

تاریخ شروع و پایان جام جهانی 2022 قطر زمانی مشخص شد که فیفا تصمیم گرفت این رقابت ها را در کشوری برگزار کند که به دلیل شرایط آب و هوایی نمی توانست در تابستان امسال میزبان جام جهانی باشد.

اکنون در شرایطی که لیگ حدود 53 روز تعطیل است، این فرصت را داشته ایم، در این مدت حداقل در برخی از ورزشگاه ها تجهیزات VAR نصب شده است و در این تعطیلات که فوتبال بازی نمی شود، داوران و کمک داوران می گیرند. دوره های فشرده برای یادگیری روش آنها از VAR استفاده کردند. فرصتی که امکان برگزاری مسابقات با این تجهیزات را حداقل در ورزشگاه های خاصی در نیم فصل دوم (حتی به صورت تمرینی – به استثنای VAR) فراهم می کند تا داوران ما بتوانند در شرایط رسمی کار با VAR را تمرین کرده و برای مسابقات آماده شوند. فصل بعد اما حیف که فرصت ها یکی پس از دیگری می سوزد و هیچکس از هر نظر غمگین این فوتبال نیست.

وقتی از مهم ترین پشت صحنه چند ماه اخیر لیگ برتر صحبت می کنیم، یاد خطاهای پر سر و صدا داور و مشکل شنود تلفن همراه او می افتیم! یا درگیری های اواخر بازی گل گهر و استقلال و کنترل ساپینتو توسط شورایی 12 نفره را به یاد می آوریم. در نتیجه، ما متوجه عدم وجود VAR (سیستم کمک داور ویدیویی) می شویم. همان که مهدی تاج قول داده به محض قرار گرفتن در راس فدراسیون بیاورد.

پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه، اعلام شد که دور بعدی رقابت ها در قطر از روزهای پایانی آبان ماه سال جاری آغاز و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. این شرایط سازمان فدراسیون لیگ کشورمان را مجبور کرد مسابقات بین باشگاهی را از ابتدای آبان ماه تعطیل و ادامه آن را به پایان آذرماه موکول کند. فاصله ای تقریبا دو ماهه بین تاریخ هفته یازدهم که در 15 آبان به پایان رسید تا 29 دسامبر که قرار است مسابقات از سر گرفته شود.