ناراحتی بیش از حد ربیعی به رفسنجان: حالم به هم خورد!


سرویس خبر شماره: 1868234
13 فوریه 1401 در 6:37 ب.ظ
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما همچنین با مشکلات آشکار مشکل داریم

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به تاکتیک تیمش گفت: دلیل اینکه ما بازی مستقیم انجام می دهیم این است که بازیکن باید سه شوت بزند. ما چندین سال روی چمن مصنوعی بازی کردیم و بعد از 4 سال هنوز زمین بازی است و امیدوارم استادیوم بعدی به نسل های آینده برسد. ما نمی توانیم در این شرایط بازی کنیم و نمی توانیم کاری انجام دهیم. امروز باران آمد و نورعلی نور بود. این نوع بازی ها رویدادی هستند و حریف می تواند حتی در دقایق پایانی گلزنی کند. سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه اول و در نیمه دوم فرصت گلزنی داشتیم. یکی از مسابقاتی بود که از نظر جسمی از نظر روحی نبودیم و تمرکزمان خیلی پایین بود. دلایلش مشخص است، امیدوارم این تیم را دوست داشته باشند. وقتی خیلی دیر شده هیچ راه حل دیگری وجود ندارد.

ربیعی در خصوص اینکه در صورت ادامه شرایط باشگاه چه واکنشی دارید، گفت: به من بگویید چه واکنشی نشان دهم؟ من همه چیز را گفتم، الان بیش از هرکس دیگری برای این تیم همدردی دارم، اما خسته و خسته هستم. مسائل سازش ناپذیر ابتدا باید توسط مقامات شهرداری حل شود. این تیم مایه شادی مردم رفسنجان است و همه در قبال مردم مسئول هستند و این تیم مردم هستند. نکته دیگر این است که ما دریایی از مشکلات هستیم، در ابتدایی ترین مسائل مشکل داریم.

وی ادامه داد: از مسئولان می خواهم تمام مبالغ دستمزد بازیکنان و کادرفنی را منتشر کنند تا بدانند برای این تیم چه خرج شده و قضاوت کنند. در چند روز خرج شد و از جاهای مختلف آمد، می دانم چقدر هزینه شده و برای 60 نفر چقدر هزینه شده است. در مجموع بودجه کل تیم 154 میلیارد و 600 میلیون است. این را در کنار هزینه های تیم های دیگر بگذارید، اما ما ششمین تیم ایران هستیم. برای افزایش تعداد چه کرده ایم؟ قرارداد برخی بازیکنان امسال به پایان می رسید، اما ما قرارداد آنها را برای یک فصل دیگر تمدید کردیم و ثبات را در ترکیب ایجاد کردیم. 70 درصد این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارند و این یک اصل است. بازیکنان 21 ساله این تیم برای آینده قرارداد دارند. این رقم مربوط به تمام کادر فنی، بازیکنان و پزشکی است.

سرمربی مس رفسنجان درباره شرایط فنی این دیدار گفت: شناخت دقیق تری از تیمم دارم و می گویم روز خوبی نداشتیم. ما تمرکز نداشتیم، اما تلاش خوبی انجام دادیم. از نظر ذهنی در هر صحنه بازی یک ثانیه عقب بودیم. می دانم که تیم من و استراتژی تیم در دستان من بود. بازی با ذوب آهن سخت است و باید لحظه را بشناسید. چند لحظه دیر داشتیم بازی می کردیم.

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری خود از مشکلات عدیده تیمش گفت.

ناراحتی بیش از حد ربیعی به رفسنجان: حالم به هم خورد!

ربیعی درباره اینکه آیا پیشنهاد تمدید قرارداد برای فصل آینده به شما داده شده است یا خیر، گفت: با نهایت احترام سوال بعدی!



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: در مورد داوری درویشی، او به پشت دفاع رفت و مدافع دست او را گرفت و او را کشید و در کل بازی اعتراض کردم و او کارت زرد داد و عاقلانه بیش از آنکه برسد، سوت می زند. “. به بازی 24 ساعت قبل داوری امروز سختی خاصی نداشت. این نوع تغییر داور باعث می شود که داور سوت نزند و با مدیریت می توان این مشکل را کاهش داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی سیزدهم مس رفسنجان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوبی برای زلزله زدگان بیفتد. در مورد بازی باید بگویم به تیم تارتار و ذوب آهن خسته نباشید می گویم. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم. البته این بازی یکی از بازی های ضعیف و کم ما بود و دلایلش را می دانم، روز قبل از بازی اعلام کردم. دیدارهای ما در رفسنجان برابر حریفانمان است.

وی در ادامه بیان کرد: می توانم بگویم بیشتر بازی را خودم پیش بینی کردم. می دانستم که Iron Smelter چه سبکی از بازی ارائه می دهد. باید از عرض زمین استفاده می کردی اما در این زمین باید متفاوت بازی کنی و در مدل دیگر فوتبال ذوب آهن شرایط بهتر است چون باید بلند و مستقیم بازی کرد.

سرمربی مس رفسنجان درباره اتفاقات داخل باشگاه گفت: به هر حال رابطه خوبی بین من و مردم رفسنجان وجود دارد. در راستای همین رابطه خوب، در این فصل فقط سه بار استعفا دادم. آنها موافقت نکردند و من طبق قانون نمی توانم کاری انجام دهم. من همه اینها را پیش بینی کرده بودم. ما باید واقع بین باشیم. یک پیش بینی دیگر هم کردم، اگر بخواهیم به همین روند ادامه دهیم، مس رفسنجان سال آینده در لیگ دسته اول خواهد بود. اگر بخواهیم بر اساس محور علم پیش بینی کنیم، باید احساسات را کنار بگذاریم. این تیم توانایی های خود را نشان داده و در جایی نقطه ضعف دارد، ما با پایه ها مشکل داریم. در هجدهمین روز اردو هستیم. من توجیه نمی کنم روزی که بد هستیم باید بگوییم بد بوده ایم و تعارف نکنیم. مقابل گل گهر و نساجی بازی خوبی داشتیم. ریکاوری جسمانی خوبی داشتیم اما ریکاوری روحی نداشتیم. اگر غلظت کم باشد، میزان خطا افزایش می یابد.

ربیعی ادامه داد: امروز بازیکنانی که در اکثر بازی های ما خوب بودند و کیفیت خوبی داشتند مانند سلیمان زاده، آذرباد حسن جعفری، تیموری و… 7 تا 8 بازیکن کمتر داشتیم که دلیل آن را نمی گویم. شرایط سخت است. ما مردم را دوست داریم و دوست داریم برای مردم کار کنیم. این تیم تنها دلخوشی مردم است و امروز زیر باران به ورزشگاه آمدند. بازیکنان ما خیلی کار کردند، اما تمرکز نداشتیم و بی نظم بازی کردیم. هواداران به دعوت من پاسخ دادند و به ورزشگاه آمدند، اما ما نامنظم بازی کردیم. بازیکنان دیر کارشان را انجام دادند. زمین ما را بسته بود و ابزارمان را گرفته بود.