نارضایتی سرمربی هلندی از دو ستاره بارسلونا

لوئیس فن خال گفت: “درست است که بازیکنان زیادی در پنجره نقل و انتقالات با من تماس گرفتند تا در مورد آینده خود صحبت کنند. اما من همیشه با این جمله پایان می دهم که این توصیه من هستم، اما در نهایت شما تصمیم خود را می گیرید. من خوشحالم. البته اگر بازیکنانی مانند فرانکی دی یونگ و ممفیس دیپای بیشتر از آنچه در حال حاضر هستند در باشگاه خود بازی کنند، خوشحال تر خواهم شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند از وضعیت دو ستاره شاغل در تیمش در بارسلونا چندان راضی نیست.

نارضایتی سرمربی هلندی از دو ستاره بارسلونا


سرویس خبر شماره: 1844636
29 سپتامبر 1401 @ 6:57 ب.ظ
3.8K |

0نقطه نظر

همچنین به نظر می رسید که ممفیس دیپای در ترکیب ثابت بارسا قرار نداشت و در آستانه جدایی بود، اما این اتفاق نیفتاد و حتی او موفق شد چند روز پیش مقابل الچه گلزنی کند. حالا لوئیس فن خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند مدعی شده که همچنان در پنجره تابستانی بازیکنانش را هدایت می کند و البته تصمیم گیری را به عهده آنها می گذارد.

به گزارش “ورش سه”، در این فصل تابستان اخبار زیادی مبنی بر جدایی فرانکی دی یونگ و ممفیس دیپای، هافبک هلندی و مهاجم بارسلونا از این باشگاه شنیده می شود و البته این دو بازیکن در کمپ ماندند. نو دی یونگ بسیار مورد توجه منچستریونایتد و سپس چلسی بود و حتی در آن زمان انتقال او به اولدترافورد قطعی به نظر می رسید، اما تمایل این بازیکن برای ماندن در بارسلونا مانع از وقوع این اتفاق شد.