نارضایتی مالکان یووه: الگری 6 هفته است


سرویس خبر شماره: 1848004
21 مه 1401 ساعت 6 بعد از ظهر.
1.1 هزار |

0نقطه نظر

گزارش توتو اسپورت

این تیم علیرغم اینکه در حال حاضر در رده هشتم جدول سری آ قرار دارد و در فصل آینده تا پایان فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد، به احتمال زیاد از راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند. با این حال آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که الگری را در نیم فصل اخراج نخواهد کرد.

طبق ادعای توتو اسپورت، مکس الگری تنها 6 هفته فرصت دارد تا شرایط تیم را سامان دهد و در غیر این صورت اخراج او قطعی است.

نارضایتی مالکان یووه: الگری 6 هفته است

حالا توتو اسپورت نوشته است که مالکان باشگاه هولدینگ Exor ممکن است به قولی که آنیلی به سرمربی داده است عمل نکنند. به گزارش روزنامه تورین، اگر تا قبل از شروع جام جهانی هیچ تغییری در نتایج و وضعیت یوونتوس در 8 بازی بعدی اش ایجاد نشود، آلگری ممکن است اخراج شود. علاوه بر آلگری، عملکرد مدیران باشگاه نیز تا پایان فصل مورد بررسی قرار خواهد گرفت که احتمالاً همه آنها در ماه مه اخراج خواهند شد، از جمله آنیلی به عنوان رئیس، پاول ندوده به عنوان نایب رئیس و مائوریتزیو آریوابنه به عنوان ژنرال. مدیر. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز نشریه توتو اسپورت چاپ تورین نوشت که باشگاه یوونتوس می تواند در کمتر از دو ماه دیگر اعضای کادر فنی خود را به طور کامل تغییر دهد. وضعیت بیانکونری با توجه به نتایج کسب شده در این فصل بحرانی است (سه برد، چهار تساوی و دو باخت در 9 بازی داخلی و یک برد و سه باخت در چهار بازی اروپایی).