نارضایتی پپ از ستاره ها: جواهر سیتی روی نیمکت

از مصاحبه های گواردیولا پس از باخت مقابل یونایتد مشخص است که او از بسیاری از ستاره هایش راضی نبود. دی بروین تنها ستاره امشب روی نیمکت نیست. پپ همچنین تغییر قابل توجهی در خط دفاعی ایجاد کرد و کایل واکر و ژائو کانسلو را نیمکت نشین کرد و جان استونز و ریکو لوئیس را جایگزین آنها کرد. فیل فودن و برناردو سیلوا در کنار دی بروین روی نیمکت می نشینند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ابتدای دیدار امشب منچسترسیتی و تاتنهام، نیمکت نشینی کوین دی بروین باعث تعجب هواداران سیتی شد. ستاره بلژیکی در تمام بازی های تیمش به جز یک بازی در این فصل شروع کرده بود. تنها بازی دی بروین که در این فصل از روی نیمکت شروع کرده است، بازی مقابل ناتینگهام فارست قبل از امشب بود که با پیروزی 6-0 شاگردان پپ به پایان رسید.

تغییرات قابل توجه پپ گواردیولا در فهرست منچسترسیتی و نیمکت نشینی چند ستاره از جمله کوین دی بروین مقابل تاتنهام باعث تعجب هواداران سیتی شده است.

نارضایتی پپ از ستاره ها: جواهر سیتی روی نیمکت

دی بروین در شکست 2-1 منچسترسیتی در دربی روز شنبه منچستر سیتی بیشترین ضربه را از عملکرد امشب خود به دوش می کشد. اگرچه ستاره بلژیکی به جک گریلیش برای تک گل سیتی پاس گل داد، اما او به خوبی بسیاری از بازیکنان سیتی عمل نکرد و گواردیولا در اواخر بازی به این واقعیت اعتراف کرد.

1793298

پپ امشب تیمش را با پنج تغییر نسبت به ترکیبی که برای دیدار با منچستریونایتد فرستاده بود به مصاف تاتنهام فرستاد. این در حالی است که سیتی در حال حاضر 8 امتیاز با آرسنال فاصله دارد و پیروزی در این بازی برای تقویت امید آنها بسیار مهم است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1865669
29 ژانویه 1401 در 11:46 ب.ظ
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر