ناظمی: پشتیبانی، به شما قول می دهیم که این تیم بین المللی شود

وی سپس در پاسخ به هم تیمی های ایران در مسیر قهرمانی آسیا افزود: همانطور که گفتید در گروه دوم هستیم و بازی های سختی در پیش داریم اما تیم خوبی داریم و اگر از این تیم حمایت شود به شما قول می دهم. جهانی شوید امیدوارم این امر اجرا شود و با گرفتن مجوز جام جهانی مردم را خوشحال کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، افشین نظمی سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: اردوی ما از روز گذشته آغاز شد. 12 وارد اردو شدیم، بعدازظهر دیروز اولین تمرین ما انجام شد و انشالله تا 22 برای دو بازی دوستانه به بلاروس اعزام می شویم سپس 7 آبان به ایران برمی گردیم. سپس 10 روز استراحت می کنیم و اردو دوباره شروع می شود.

سوال بعدی سرپرست تیم فوتبال جوانان در مورد بازی های دوستانه مقابل تیم و اینکه آیا بازی های دوستانه مناسبی در نظر گرفته شده است یا خیر؟ وی در پاسخ به این سوال که بله باید از آقای تاج تشکر کنم به دستور آقای تاج جلسه ای تشکیل شد و آقای پریژکار برنامه های تیم فوتبال جوانان را به عنوان دبیر کل فدراسیون تصویب کردند. بازی های بلاروس ما به عمان می رویم و در آنجا دو بازی دوستانه انجام می دهیم، به هر حال باید بازی های دوستانه را با توجه به تیم هایی که در گروه ما هستند شبیه سازی کنیم، باید تیم ها را دعوت کنیم و برای بازی های دوستانه به خارج از کشور برویم تا بتوانیم ترکیب آماده داشته باشیم. برای گرفتن مجوز جام جهانی در ماه مارس.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرپرست تیم فوتبال جوانان شرایط این تیم را قبل از اعزام شاگردان مرفاوی به اردوی بلاروس مطلوب توصیف می کند.

ناظمی: پشتیبانی، به شما قول می دهیم که این تیم بین المللی شود


سرویس خبر شماره: 1851961
14 نوامبر 1401 در 2:39 ب.ظ
1.2K |

0نقطه نظر

ما باید در آماده ترین حالت به مریخ برسیم.

افشین نظمی در خصوص حضور چند بازیکن تیم جوانان در اردوی تیم بزرگسالان و کار زیر نظر کارلوس کی روش گفت: در جلسه مشترکی که آقای مرفاوی و کی روش به این نتیجه رسیدند که آقای مرفاوی فهرستی متشکل از 12 بازیکن زیر 21 سال در اختیار دارد. تیم ملی بزرگسالان این لیست توسط آقای مرفاوی تهیه و در اختیار کمیته جوانان فدراسیون فوتبال قرار گرفت. آقای مرفاوی آقای راستی را به عنوان نماینده این 12 نفر در اردوی تیم بزرگسالان معرفی کرد. تا چند روز دیگر تمرین دوم آغاز خواهد شد. امیدوارم این داستان به خوبی پیش برود و تیم برای اردوی بلاروس آماده شود.