نامداری: 39 امتیاز تا پایان فصل!


سرویس خبر شماره: 2004918
7 مارس 1402 در 6:23 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مربی دروازه بان های نساجی امیدوار است شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر شود.

نامداری: 39 امتیاز تا پایان فصل!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اشکان نامداری که پس از تجربه هایی در استقلال، شهر خودرو، آلومینیوم اراک و … در ابتدای فصل به عنوان مربی دروازه بان به نساجی مازندران پیوست و پس از سیدمهدی رحمتی و لوکاس الکاراز اکنون در این تیم حضور دارد. فانی ساکت یکی از اعضای ستاد، منبع الهام است، وی در نشست خبری قبل از دیدار با گل گهر سیرجان شرکت کرد.

نامداری در ابتدای صحبت های خود به بازی مقابل گل گهر اشاره کرد: فردا بازی آسانی نداریم. جایگاه گلگر در جدول نشان می دهد که آنها تیم موفقی بودند و ششم شدن در این لیگ سخت بسیار خوب است. آنها کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند اما تیم ما هم حریف آسانی برای آنها نخواهد بود.

او ادامه داد: بعد از تغییرات خوبی که ایجاد شده آماده ایم دوباره شروع کنیم. از این 39 امتیازی که تا پایان فصل داریم سعی می کنیم به بهترین نحو امتیاز بگیریم و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

1995201

سوال بعد از نامداری در مورد غیبت ها و مصدومیت های این تیم بود که او اینگونه پاسخ داد: تنها غایب ما آقای اسماعیل بابایی است که مصدوم است اما بقیه بچه ها حالشان خوب است.

سرمربی تیم نساجی گاردینس درباره تغییر سرپرست کادر فنی این تیم گفت: تغییرات کادر فنی یک بحث مدیریتی است و قطعا آقایان مهندس حدادیان و بایندریان بهترین تصمیم را برای تیم خواهند گرفت و پاسخ به این سوال در تخصص من نیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی