نامزد ستاره جدید بلوز کیست؟ / متخصص ارتباطات و طراح لباس / عکس های جالب این زوج را ببینید

کاندیدای ستاره جدید آبی ها کیست؟/ متخصص ارتباطات و طراح مد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مدافع 24 ساله اسپانیایی برایتون با قراردادی به ارزش 62 میلیون پوند راهی آبی ها شد. کلودیا و دو پسرشان ماتئو و ریو در غرب لندن به او خواهند پیوست و مطمئناً از این پس او را از روی سکوها در استمفورد بریج تشویق خواهند کرد. کلودیا در زمینه ارتباطات فعالیت می کند و همچنین یک طراح مد است.

نامزد ستاره جدید بلوز کیست؟  / متخصص ارتباطات و طراح لباس / عکس های جالب این زوج را ببینید

قرار ملاقات در بارسلونا

داستان عشق کوکوریا و کلودیا از بارسلونا و زمانی شروع شد که این مدافع چپ برای کاتالان ها بازی می کرد. آنها در سال 2018 با یکدیگر ملاقات کردند، اگرچه جزئیات ملاقات آنها مشخص نیست. عشق آنها شکوفا شد و زمانی که مدافع برای بازی به ختافه پیوست، کلودیا به دنبال او به مادرید رفت.

کاندیدای ستاره جدید آبی ها کیست؟/ متخصص ارتباطات و طراح مد

ارتباطات و طراحی مد

کوکوریا با قراردادی 6 ساله به چلسی پیوست و بیش از 50000 پوند در هفته که در برایتون به دست می آورد، دستمزد می گرفت. او اکنون در لیگ های بزرگ حضور دارد و کودیا او را همراهی می کند، اما او نیز جاه طلبی های جسورانه خود را دارد.

مارک کوکوریا پسر جدید چلسی به همراه نامزدش کلودیا رودریگز که یک طراح مد است به استمفوردبریج می آید.

او در ارتباطات کار می کند، اما به سراغ کارهایی هم رفت که عاشقانه دوستش داشت. کلودیا یک طراح مد است و می خواهد برند خود را ایجاد کند. بوتیک های مد باید به زودی طیف وسیعی از خلاقیت های کلودیا را ارائه دهند.

در همان زمان اولین فرزندشان به دنیا آمد. پسری به نام متئو. دو سال بعد، ریو به خانواده اضافه شد. در آخرین بازی فصل در آمکس، کوکوریا در حالی که کلودیا در آغوش داشت و دو پسرش را در آغوش داشت به زمین رفت. این زوج هنوز ازدواج نکرده اند اما همانطور که عکس های اینستاگرامشان نشان می دهد پس از 4 سال زندگی مشترک هنوز همدیگر را دوست دارند.