نامه لو رفته از پاری سن ژرمن: بی وفایی خوب نیست کیلیان!

بنابراین باید درک کنید که نامه شما و درز آن به رسانه ها ضربه سختی به باشگاه وارد کرده است. این نامه علاوه بر برهم زدن فضای دوستانه و خیرخواهی بین ما، در واقع به بازار نشان می دهد که شما در تاریخ 30 ژوئن 2024 بازیکن آزاد خواهید بود و این موضوع ضررهای باشگاه را چند برابر کرده است.

نامه ای که به کیلیان امباپه ارسال شده، تاریخ 3 جولای است. این بدان معناست که پی اس جی این نامه را بلافاصله پس از دریافت نامه ستاره فرانسوی خود برای او ارسال کرده است. امباپه در نامه خود اعلام کرد که قصد استفاده از بند تمدید خودکار قراردادش را ندارد و سال آینده با پایان قراردادش، پاری سن ژرمن را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1952360
Jul 31, 1402 @ 7:31 ب.ظ
6.7 هزار |

6نقطه نظر

پس از آن، ناصر الخلیفی به امباپه اولتیماتوم داد و گفت که تا 31 جولای فرصت دارد در مورد تمدید تابستان امسال یا فروخته شدن به باشگاه دیگری تصمیم بگیرد. پاری سن ژرمن در نامه ای که امروز فاش شد، امباپه را به “بی وفاداری” متهم کرد و جزئیات تمام کارهایی که امباپه در طول دوران حرفه ای خود برای او انجام داده است را ارائه کرد.

1900739

متن نامه ارسالی پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه به شرح زیر است:
اول از همه، شما باید به خاطر داشته باشید که زمانی که ما در بهار 2022 مذاکره کردیم، حال و هوای مذاکرات نشان داد که شما در پاری سن ژرمن ادامه خواهید داد. خانواده ای که سال ها هر کاری برای فوتبال شما لازم بوده انجام داده اند. ما در چنین فضایی مذاکره کردیم و با حسن نیت پذیرفتیم که قصد ادامه حضور در باشگاه ما را دارید.

نایب رئیس دپارتمان فوتبال باشگاه به زودی با وکلا و مشاوران شما تماس خواهد گرفت تا دو طرف به توافق برسند. امیدواریم سال‌ها حسن نیت و سرمایه‌گذاری بی‌سابقه ما در آینده شما، نظر شما را نسبت به آینده و هواداران این باشگاه بزرگ که در تمام این مدت از شما حمایت کرده‌اند، تغییر دهد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

تابستان گذشته کارهایی را برای شما انجام دادیم که برای هیچ بازیکن دیگری انجام نداده ایم. اینکه چند هفته بعد از شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی نامه نوشتید و گفتید نمی خواهید تمدید کنید، فقط نشان از بی وفایی به باشگاه دارد.

یک نشریه فرانسوی نامه ای را فاش کرد که پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال کرد و در آن بار دیگر با او توافق کردند که یا تمدید کند یا به باشگاه دیگری برود.

نامه لو رفته از پاری سن ژرمن: بی وفایی خوب نیست کیلیان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، RMC Sport در فرانسه محتوای نامه ارسالی پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه را فاش کرد. این نامه نشان می دهد که باشگاه فرانسوی هیچ قصدی برای به خطر انداختن موقعیت خود در مورد امباپه ندارد.

با نگاهی به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده، پاری سن ژرمن روشن می‌کند که آینده امباپه تنها می‌تواند دو گزینه داشته باشد: یا در تابستان امسال تمدید کند یا به باشگاه دیگری برود. همه بازیکنان بزرگ، مثل شما، باشگاه هایشان را اینطور ترک می کنند. آنها علاوه بر اینکه شهرت خوبی دارند، به باشگاهی که به آنها کمک کرده نیز کمک می کنند. ما از سال های نوجوانی شما حمایت خانواده شما بوده ایم.

1900741