ناگلزمن: ما برای داشتن یک ستاره در سطح پی اس جی هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای پاری سن ژرمن خواهد بود.
آنها بازی رفت را با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به پایان رساندند که کار آنها را نسبت به حریف در این مسابقه نسبتاً آسانتر کرد، به خصوص که بازی در ورزشگاه خانگی آنها برگزار می شود.
ناگلزمن قبل از آن بازی در گفتگو با بایرن تی وی گفت: “پی اس جی حداقل به یک گل نیاز دارد تا بازی را به تساوی بکشاند. من انتظار دارم که آنها از ابتدا فشار زیادی به ما وارد کنند.” این تیم لیگ فرانسه اغلب از دفاع عمیق استفاده می کند. و ضد حملات، اما سبک بازی آنها بستگی به بازیکنانی دارد که آماده و قادر به بازی هستند.”

1733064



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1894443
16 مارس 1401 ساعت 11:59
410

0نقطه نظر

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است تیمش از نظر داشتن بازیکنان بزرگ تفاوتی با پاری سن ژرمن ندارد.

ناگلزمن: ما برای داشتن یک ستاره در سطح پی اس جی هستیم

سرمربی بایرن با اشاره به وضعیت تیمش گفت: ما تیمی با ساختار بسیار خوب هستیم و می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا تا جایی که ممکن است پیش برویم اما در نهایت در دیدار دو تیم بزرگ. تیم هایی مانند بایرن و پاری سن ژرمن، شرایط روز بازی تعیین کننده است.”
وی درباره حضور ستارگان در این دیدار افزود: هر دو تیم از نظر داشتن بازیکنان بزرگ در یک سطح هستند، هر دو تیم ستاره های درجه یک را در ترکیب خود دارند، اما گروه ما در سطح بسیار خوبی برای حمایت از هر یک قرار دارد. دیگر و برای موفقیت تلاش کنید.”