ناگل زمان: امیدوارم مثل سال های گذشته بارسا را ​​شکست دهیم

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ گفت امیدوار است تیمش نتایجی مشابه نتایج سال های اخیر لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا کسب کند.

ناگل زمان: امیدوارم مثل سال های گذشته بارسا را ​​شکست دهیم

جذاب ترین تقابل این گروه و کل مرحله گروهی رقابت ها بدون شک دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا خواهد بود. دیدار این دو تیم بزرگ همیشه جذاب است اما امسال با توجه به جنجال های پیرامون انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن به بارسا، جذابیت بیشتری از همیشه خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1840324
03 سپتامبر 1401 در 23:28
5.9 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

گروه بسیار سختی داریم که همه مسابقات آن سخت خواهد بود. اینتر تیم خود را به خوبی تقویت کرده است و یک باشگاه موفق بین المللی است که در سال های اخیر قدرت سابق خود را بازیافته است. پیلسن هم قهرمان چک است و نباید آن را دست کم گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی بایرن مونیخ در مصاحبه ای گفت: “در مورد بارسلونا شکی نیست، اولین چیزی که به ذهن می رسد داستان لوا است. امیدوارم امسال نیز مانند سال های اخیر برابر بارسا نتایجی را کسب کنیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-23 در استانبول برگزار شد و بایرن مونیخ در گروه C با اینتر و ویکتوریا پلژن بارسلونا همگروه شد تا این گروه به عنوان گروه مرگ شناخته شود. رقابت.

در پایان مراسم قرعه کشی، یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن در مورد گروه تیمش صحبت کرد و اذعان داشت که دیدار بایرن و بارسا بسیار حساس خواهد بود و امیدوار است تیمش در برابر تیم کاتالان مانند گذشته موفق شود. چند سال گذشته