ناگل زمان: اگر بگویم مهاجم نداریم، می گویید دلش برای لووا تنگ شده است

یولیان ناگلزمن گفت: “امروز نمی توانم بازیکن خاصی را نام ببرم و شخص خاصی را مشخص کنم. روند منفی اخیر خوب نیست و خیلی چیزها باید تغییر کند. سپس خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش می رود. از این به بعد. ما باید به همه چیز فکر کنیم، من، موقعیت و همه چیز.


سرویس خبر شماره: 1844145
26 سپتامبر 1401 @ 9:56 ب.ظ
12.5 هزار |

14نقطه نظر

وقتی به آمار نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که باید بازی امروز مقابل آگزبورگ را می بردیم. پس از عقب افتادن و دریافت گل اول، مسابقه بسیار سخت شد. می توانستیم از فضای ایجاد شده توسط مدافعان حریف برای بازی سازی و ایجاد موقعیت استفاده کنیم اما تسلیم شدیم و نشد. این روند روزهای خوبی را برای ما به ارمغان نخواهد آورد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

غیبت یک مهاجم کلاسیک از 9 در ترکیب بایرن مونیخ؟ اگر بگویم بله یا نه چه چیزی تغییر می کند؟ اگر بگویم نه، مردم می گویند که او نمی خواهد مشکل را تصدیق کند و اگر بگویم بله، می گویند دلش برای رابرت لواندوفسکی تنگ شده است. ما امروز فقط اریک چوپوموتینگ را به عنوان بازیکن شماره 9 داشتیم وگرنه مهاجم کلاسیک دیگری نداریم.

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ اعتراف کرد که تیمش در خط حمله مشکل داشت و یک مهاجم کلاسیک نداشت.

ناگل زمان: اگر بگویم مهاجم نداریم، می گویید دلش برای لووا تنگ شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ که در 3 بازی اخیر خود در بوندس لیگا به تساوی رسیده بود، امروز در خانه با تنها یک گل مغلوب آگزبورگ شد تا به نمایش ضعیف این تیم در این فصل ادامه دهد. یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ که اخیرا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، اذعان داشت که شرایط این تیم چندان خوب نیست و در ادامه فصل باید تغییرات زیادی صورت گیرد.