ناگل زمان: خوشبختانه ما نمی توانیم چهارشنبه ها تیراندازی کنیم!

سرمربی بایرن مونیخ پس از تساوی مقابل فرانکفورت به این موضوع اشاره کرد که تیمش اخیراً عملکرد خوبی نداشته است.

ناگل زمان: خوشبختانه ما نمی توانیم چهارشنبه ها تیراندازی کنیم!

ناگلزمن صحبت های خود را پس از بازی با فرانکفورت اینگونه آغاز کرد: “فرانکفورت امروز فضای زیادی به ما نداد. بچه ها، خیلی خوب نبود.”


سرویس خبر شماره: 1867359
9 فوریه 1401 ساعت 00:22 |
2K |

0نقطه نظر

همیشه در بایرن مونیخ فشار وجود دارد

سرمربی بایرن در پاسخ به این سوال که آیا فشارها با این نتایج افزایش یافته است، گفت: در بایرن مونیخ همیشه فشار وجود دارد، حتی زمانی که برنده شوید و خوب بازی کنید. من می خواهم برنده شوم و به خودم فشار بیاورم. من مشتاقانه منتظر کار روی چیزهایی هستم که باید بهبود یابند. بازیکنان من همیشه مشتاق شنیدن و پیشرفت هستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی بایرن مونیخ پس از استراحت هر سه بازی خود را مساوی کرد تا فاصله خود را با یونیون برلین در رده دوم به یک امتیاز کاهش دهد. این تیم چهارشنبه در جام حذفی به مصاف ماینتس می رود که ناگل زمان با اشاره به تساوی های دردناک تیمش در این مدت اظهار نظر جالبی کرد: چهارشنبه بازی پلی آف داریم و خوشبختانه دیگر نمی توانیم شوت بزنیم! (بازی باید یک برنده داشته باشد.)

سرمربی بایرن مونیخ درباره گل تیمش گفت: ما به بازیکنی که توپ را در اختیار داشت عجله نکردیم، نمی توان از توپ فرار کرد و باید به توپ و بازیکن نزدیک بود، حرکت موانی برای گلزنی آن گل یک حرکت در سطح جهانی است اما ما باید در هر صورت به او نزدیک می شدیم و به این بازیکن آزادی عمل نمی دادیم.”

ناگلزمن دو هفته قبل از بازی مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا زنگ خطر را برای شاگردانش به صدا درآورد و تاکید کرد: باید بارها و بارها روی اشتباهات خود کار کنید و به بازیکنان گوشزد کنید. این کاری است که در طول هفته باید انجام دهید. ما زمان زیادی تا بازی های بزرگ نداریم و عملکرد فعلی ما خیلی خوب نیست.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ پس از تساوی های متوالی و کم شدن فاصله با تیم دوم، وارد هفته هجدهم شد و امیدوار بود با عبور از سد فرانکفورت میزبان، از بحران خارج شود. با وجود اینکه شاگردان ناگلسمن مانند دو بازی قبلی خود پس از تعطیلات با یک گل از حریف پیش افتادند، با تساوی 1-1 زمین را ترک کردند. این مربی در نهایت عملکرد شاگردانش را چندان خوب ارزیابی نکرد.

وی با اشاره به وضعیت تیمش پس از سومین تساوی متوالی، افزود: وقتی برنده نمی شوی، اعتماد به نفسی که هنگام برد دارید را ندارید، امتیازات زیادی در این مسابقه بود که می توانیم از آنها بگیریم. در نظر گرفتن بهبود.” “بیایید پیشرفت کنیم. ما قطعاً در طول هفته روی آن چیزها کار خواهیم کرد. وقتی حریف تا می کند، برای ما سخت است.”

1796114