ناگل زمان: خوشحالم که بازیکنان می خواهند به آنها فرصت بدهم


سرویس خبر شماره: 1841506
10 سپتامبر 1401 در 02:21
703

0نقطه نظر

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ گفت که از سبک بازی تیمش مقابل ویکتوریا کلن خوشحال است.

ناگل زمان: خوشحالم که بازیکنان می خواهند به آنها فرصت بدهم

رقابت در خط هافبک تیم بسیار خوب و دلپذیر است. ویژگی های رایان گراونباخ به عنوان بازیکن شماره هشت استثنایی است. نحوه حرکت این بازیکن مانند جمال موسیالا کار را برای دفاع حریف بسیار سخت می کند. لئون گورتزکا برای ما بسیار مهم است و مارسل سابیتزر نیز خیلی خوب کار می کند، بنابراین انتخاب برای من آسان نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یولیان ناگلزمن گفت: از نتیجه و نحوه بازی بایرن مونیخ بسیار خوشحالم. ویکتوریا در 25 دقیقه اول خیلی خوب دفاع کرد، اما بعد از آن ما خیلی خوب کار کردیم و چند گل عالی به ثمر رساندیم. از دو گل اول و همچنین بازگشت لئون گورتزکا و امتیاز این بازیکن خوشحالم. اینکه چند بازیکن در نیمه دوم به دیدن من می آیند و به من می گویند که واقعاً می خواهند بازی کنند، نشانه بسیار خوبی است و روحیه تیمی ما را نشان می دهد.

شرایط همیشه در دور اول مقابل یک تیم دسته سومی اینطور نیست. شرایط فوق العاده ای در رختکن و زمین برای ما وجود دارد. ما تا جام جهانی هر سه روز یک بازی داریم، بنابراین باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم و به همه بازیکنان در سطح مناسب نیاز داریم. من از چهار بازیکن بایرن مونیخ در خط میانی بسیار خوشحالم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در DFB Pokal شروع بسیار خوبی داشت و با 5 گل ویکتوریا کولن دسته سومی را شکست داد. یولیان ناگلزمن پس از بازی مدعی شد رقابت شدیدی در خط هافبک تیمش وجود دارد و این سرمربی جوان از این وضعیت در بایرن مونیخ دوری خواهد کرد.