نبرد برای بقای 2 بازیکن در رئال؛ تصمیم نهایی با کارلوتو

رقیب او اودریوسولا است که در حال حاضر گزینه دوم کارلتو برای دفاع راست است. رئال در سال 2018 32 میلیون یورو برای او هزینه کرد اما او هرگز نتوانست ارزش خود را ثابت کند. او نیمه دوم فصل 2019-2019 را در بایرن سپری کرد و در 5 بازی 179 دقیقه بازی کرد. پس از تنها 900 بازی در فصل 2020-2021 برای رئال، او تصمیم گرفت به صورت قرضی به فیورنتینا برود. اودریسولا در 27 بازی برای بنفشه ها خوب بازی کرد و به همین دلیل شانس سوم را در رئال به دست آورد. مدافع باسکی تا سال 2024 با رئال قرارداد دارد و حالا، ماه آینده، باید ثابت کند که بازیکن بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به توبیاس است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وینیسیوس توبیاس 18 ساله زمستان گذشته به صورت قرضی از شاختار راهی رئال شد و باشگاه مادریدی می تواند با پرداخت 10 میلیون یورو قرارداد او را در پایان فصل آینده دائمی کند. ستاره جوان برزیلی فصل گذشته 4 بازی برای تیم دوم رئال انجام داد و خوش درخشید. او در تیم ملی جوانان برزیل نیز بازیکن ثابتی است اما مشکل بزرگ او نداشتن پاسپورت اتحادیه اروپا و پر شدن سهمیه بازیکنان غیر اتحادیه اروپا در رئال مادرید است.

به گزارش «ورزه سه»، مکانی برای دو نفر; کدام بازیکن ذخیره اصلی دنی کارواخال در فصل آینده خواهد بود؟ این روزها در رئال مادرید رقابت شدیدی بین آلوارو اودریوسولا و وینیسیوس توبیاس وجود دارد و در نهایت یک نفر در لیست تیم قرار خواهد گرفت و شانس اودریوسولا در حال حاضر بهتر است.

تنها در صورتی که توبیاس بتواند قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات پاسپورت اسپانیایی بگیرد، نام او می تواند به لیست تیم اول اضافه شود. فرم و کیفیت توبیاس در سه روز تمرینات پیش فصل مورد تمجید کارلو آنچلوتی قرار گرفته است و به همین دلیل توبیاس با رئال در تور آمریکا خواهد بود. او این فرصت را دارد که در بازی های دوستانه بیشتر توانایی های خود را نشان دهد.

دو بازیکن برای جانشینی دنی کارواخال در رقابت هستند و در نهایت یکی از تیم اصلی کنار خواهد رفت.


سرویس خبر شماره: 1833051
20 جولای 1401 @ 5:01 بعد از ظهر
780 امتیاز خبر

0نقطه نظر

توبیاس یا اودریسول؟