نجفی: هواداران ما نیازی به دعوت ندارند


سرویس خبر شماره: 2021061
24 مه 1403 در 2:57 ب.ظ.
1.6 هزار |

0نقطه نظر

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از هواداران این تیم به عنوان مالکان اصلی این باشگاه یاد کرد و مدعی شد با حمایت آنها راه بقا را فراهم خواهند کرد.

نجفی: هواداران ما نیازی به دعوت ندارند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال خوزستان امروز در دیداری سرنوشت ساز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف نساجی قائمشهر می رود. دو تیم در تلاش هستند تا با کسب نتایج لازم در دیدارهای باقی مانده سهمیه قهرمانی خود را حفظ کنند.

نساجی قائم شهر امروز در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان می رود که با هماهنگی مالک این باشگاه هوادارانش با سه هواپیما راهی اهواز شدند تا در این دیدار حساس همانند بازی با ذوب آهن از تیم خود حمایت کنند.

امید علی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اینگونه به این موضوع واکنش نشان داد: خوشبختانه هواداران ما همیشه نسبت به تیم احساس مسئولیت ویژه ای داشته اند. حضور گرم آنها همیشه عامل مهمی در پیشرفت و موفقیت ما به خصوص فصل گذشته بوده است. آنها هوادار نیستند، بلکه مالکان اصلی باشگاه هستند و به همین دلیل همیشه احساس دین و مسئولیت نسبت به سرنوشت تیم دارند. آنها نیازی به دعوت ندارند زیرا مالکان اصلی باشگاه هستند. مطمئنیم امروز نیز حضور دلگرم کننده آنها را در کنار خود خواهیم داشت و بازیکنان و اعضای تیم با این تشویق و انگیزه مقابل حریف تلاش خواهند کرد.

مدیرعامل استقلال خوزستان با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: در نیم فصل اول به اندازه کافی از اشتباهات ناخواسته داوران متحمل شدیم. ما هیچ بحث دیگری در این زمینه نداریم. ما به توانایی و کیفیت بازیکنانمان و درایت کادرفنی خود اعتقاد داریم و به همین دلیل برای امتیازهای باقیمانده می جنگیم. امیدوارم امروز هم شاهد یک مسابقه عالی برای شادی هواداران عزیز خوزستانی باشیم.

نجفی در پایان با اشاره به سالگرد قهرمانی این تیم گفت: استقلال خوزستان افتخار قهرمانی در لیگ یک را دارد و جا دارد یک بار دیگر این روز را که هشتمین سالگرد قهرمانی این تیم است به هواداران عزیز تبریک بگوییم. . در لیگ اول امیدواریم با کسب یک نتیجه خوب در مبارزه امروز خاطره شیرین دیگری را ثبت کنیم و با هوادارانمان هر چیزی ممکن است.

مجله اخبار فوتبال داخلی