نخست وزیر اسپانیا: رفتار وینیسیوس شرم آور بود

دیروز لالیگا ضمن محکوم کردن رفتار هواداران اتلتیکو اعلام کرد که از کمیته مبارزه با خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهند کرد.

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، رفتار هواداران اتلتیکو در قبال وینیسیوس را شرم آور خواند و گفت انتظار واکنش شدید باشگاه اتلتیکو مادرید را دارد.

نخست وزیر اسپانیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکشنبه شب قبل از شروع دربی مادرید و در جریان این دیدار هواداران اتلتیکو مادرید بارها علیه وینیسیوس مهاجم رئال مادرید شعارهای توهین آمیزی سر دادند. آنها قبل از ورود به ورزشگاه برای تماشای دربی مادرید، در حالی که در خارج از ورزشگاه متروپولیتانو تجمع کرده بودند، علیه ستاره برزیلی شعار سر دادند. یکی از هواداران اتلتیکو حتی یک میمون پر شده را با پیراهن رئال مادرید و شعارهایی مانند “وینیسیوس، تو میمونی، تو میمونی!” از بیرون استادیوم می شد شنید. این شعارها در طول مسابقه ادامه داشت و جو آتشین بر دربی حاکم شد.


سرویس خبر شماره: 1844611
29 سپتامبر 1401 @ 3:56 ب.ظ
1.5 هزار |

0نقطه نظر

امروز پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا نیز به اتفاقات دربی مادرید واکنش نشان داد و گفت:همه شما می دانید که من طرفدار اتلتیکو هستم و این باشگاه را بسیار دوست دارم، اما باید بگویم که رفتار هواداران نسبت به وینیسیوس شرم آور بود. من از این همه شعارهای نژادپرستانه بسیار ناراحت هستم. من معتقدم که واکنش باشگاه به این رفتار هواداران شدید نبود و من انتظار چیز دیگری داشتم.



مجله اخبار فوتبال خارجی