نریمانجهان: به دلیل مقیاس، ریخته گری را انتخاب کردم

این بازیکن که در نیم فصل از نفت مسجد سلیمان جدا شد و به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست، گفت: در نیم فصل از تیم قدیمی ام جدا شدم و برای تیم نفت مسجد سلیمان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم. آقای عنایتی می تواند کار بزرگی انجام دهد من با وثیقه ای که داشتم آزاد شدم و پیشنهاداتی داشتم اما با شناختی که از ذوب آهن و خود آقای تارتار داشتم تصمیم گرفتم به این تیم ملحق شوم امیدوارم روزهای بهتری داشته باشیم. در مسابقات بعدی.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامان نریمان جهان پس از تساوی ذوب آهن مقابل مس رفسنجان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: بازی فشرده بود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز آمده بودند. تیم ما بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های زیادی داشتیم و چند تک به تک هم داشتیم. اما فوتبال همین است و گاهی اوقات به دلیل بدشانسی موقعیت ها گل نمی شود. اما در کل خوب بازی کردیم. این ریخته گری بهتر می شود و انشاالله بتوانیم بازی خوبی را برگزار کنیم و مقابل ملوان پیروز شویم. البته ما هم مستحق برد در این دیدار بودیم.»

وی در پایان درباره شایعات پیرامون برکناری سرمربی ذوب آهن گفت: من این مسائل را از زبان شما می شنوم؛ ما چیزی احساس نکردیم و اتفاقی نیفتاده است، فکر نمی کنم این مسائل واقعی باشد و فکر می کنم اینطور است. تا پایان فصل با ما خواهد بود. البته نباید در مورد آنها صحبت کنم؛ اما چیزی ندیدم و مطمئن باشید با آقای تارتار یکی از بهترین تیم های ایران خواهیم بود. مقابل مس که تیم شایسته‌ای است و پاس‌های خوبی هم دارد، خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868247
13 فوریه 1401 در 8:26 ب.ظ
2.9 هزار |

4نقطه نظر

این ریخته گری آهن بهتر و بهتر خواهد شد.

نریمان جهان درباره نتایج ضعیف ذوب آهن در هفته های اخیر گفت: فکر می کنم برای همه تیم ها این اتفاق می افتد، به ازای هر تیمی در 30 بازی، 5 تا 6 برابر بدشانسی، داوری و عدم تمرکز دست به دست هم می دهد و این اتفاقات می افتد و مهم این است که بتوانیم برگردیم. تساوی خوبی بود، اما اگر پیروز می شدیم خیلی بهتر بود. حالا اگر در بازی مقابل ملوان پیروز می شدیم، به رده هشتم برمی گردیم و همه چیز شروع می شود. از نو.”

سامان نریمانجهان معتقد است ذوب آهن با پیروزی مقابل ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر به روزهای پرافتخار خود باز خواهد گشت.

نریمانجهان: به دلیل مقیاس، ریخته گری را انتخاب کردم