نساجی با ساکت دو بار رکورد زد!


سرویس خبر شماره: 2025053
10 ژوئن 1403 ساعت 03:17
739 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نساجی در دو بازی خارج از خانه متوالی رکورد گلزنی را شکست.

نساجی با ساکت دو بار رکورد زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار هفته بیست و ششم مقابل استقلال خوزستان رکورد بیشترین گل را در لیگ بیست و سوم شکست و در هفته بیست و نهم بار دیگر رکورد خود را شکست!

پرگل ترین برد نساجی ها در لیگ بیست و سوم در هفته چهارم مقابل صنعت نفت به ثبت رسید که در ورزشگاه وطنی با نتیجه 3 بر 1 شکست خوردند و در ادامه فصل در هیچ یک از بازی ها دو گل بیشتر به ثمر نرساندند.

2026180

شاگردان ساکت الهامی در دیدار مرگ و زندگی هفته بیست و ششم مقابل استقلال خوزستان توانستند با نتیجه 4 بر یک پیروز میدان را ترک کنند و به بهترین پیروزی فصل خود دست یابند اما این پایان بازی نبود و آنها پس از تساوی مقابل استقلال در دیدار خانگی، در یک بازی خارج از خانه دیگر رکورد خود را افزایش دادند و با شکست 5 بر صفر هواداران بهترین رکورد فصل خود را به ثبت رساندند و بقای خود را در لیگ برتر قطعی کردند.

نساجی در 3 بازی اخیر خود 9 گل به ثمر رسانده است، در حالی که قبل از این دو بازی تنها 18 گل زده بود، در دیدار با استقلال خوزستان و هوادر نیمی از گل های فصل خود را به ثمر رساندند و آمار فوق العاده آنها در مسیر بقا در لیگ برتر بود. .

خط حمله نساجی با اراده زیادی که در این دیدارها از خود نشان داد، توانست در دو دیدار مهم 6 امتیازی شود و آخرین دیدار خود را بدون استرس و نگرانی در ورزشگاه وطنی سپری کند و در حضور هوادارانش بقای خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. . .

شاگردان نساجی با درخشش خود در دیدارهای اخیر آمار ضعیف گلزنی خود را جبران کرده اند و دیگر جزو ضعیف ترین خطوط حمله لیگ برتر نیستند و تیم های پیکان، فولد و صنعت نفت آبادان آمار ضعیف تری نسبت به آنها دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی