نسخه کمتر دیده شده قلانوی روی زمین (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1862405
11 ژانویه 1401 @ 9:20 ب.ظ
29.1 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

احترام به رقیب در اوج حساسیت؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شروع دیدار پرسپولیس و گل گهر متفاوت بود. این بار صمیمیت و احترام واقعی بین مربیان دو تیم احساس و دیده شد. امیر قلانویی که در نشست خبری پیش از بازی به سعید الهویی گفته بود از سرمربی پرسپولیس حمایت کند، قبل از سوت شروع به استقبال یحیی رفت و او را بوسید. پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر سپس از همه شاگردانش خواست تا روی نیمکت پرسپولیس بیایند و از گل محمدی استقبال کنند.
اتفاقات این دیدار حساس و سرنوشت ساز با واکنش های قلعه نویی و گل محمدی در حاشیه همراه بود اما نکته جالب توجه، رفتار سرمربی سیرجان پس از سوت پایان بازی بود.

1787209
قلعهنویی که برای فرار از سرمای سیرجان خود را با کاپشن و کتانی ضخیم پوشانده بود، در حالی که ناراحتی اش به خوبی نمایان بود، بلافاصله پس از سوت پایان ضربه به سمت سرمربی حریف رفت و پیروزی در این مسابقه را به او تبریک گفت. او سپس جمله مشابهی را خطاب به افشین پیروانی و دیگر بازیکنان پرسپولیس گفت و سپس برای تشکر از تیم داوری آرام آرام به سمت مرکز زمین رفت. جایی که تیم داوری آنجا ایستاده بود تا بازیکنان زمین را ترک کنند، آنها هم به رختکن می روند.
گل گهر باز هم مقابل پرسپولیس شکست خورد تا امیر قلانوی که در لیگ نوزدهم موفق شد در آزادی ارتش سرخ سپاهان را شکست دهد همچنان حسرت پیروزی مقابل این تیم را دارد. اما این پشیمانی و بار سنگین شکست باعث نشد که او تبریک به تیم حریف و داور مسابقه را فراموش کند و پس از آن به رختکن رفت تا احتمالاً چیزهایی را به شاگردانش بگوید که باعث شکست گل گهر مقابل پرسپولیس در چهاردهم شد. . بازی خانگی هفته
گل گهر هر چند روز گذشته سه امتیاز حساس را از دست داد اما با یک بازی کمتر 24 امتیازی است و 6 امتیاز از این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک (اواخر بازی) پیش است.

1787208



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال گلگهر سیرجان پس از شکست مقابل پرسپولیس نسبت به دیدارهای مشابه تیمش در چنین شرایطی رفتار متفاوتی داشت.

نسخه کمتر دیده شده قلانوی روی زمین (تصویر)