نصرتی: شکست در بازی دوستانه مهم نیست


سرویس خبر شماره: 1821520 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 14:37 |
816 |

0نظرات

در اردوی تهران به آنچه می خواستیم رسیدیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نصرتی، دستیار ایرانی ارطغرل ساغلام در تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص اردوی تهران توضیح داد: اردوی پیش فصل خوبی نداشتیم و در این ماه مبارک رمضان، در این ماه مبارک. فرصت خوبی برای تدارک اردو داشتم.» ببینیم در این اردو هم از نظر فرم بدنی و همچنین شرایط فنی پیشرفت کردیم و فکر می کنم م ساغلام به هدفش رسید.
وی افزود: تمرینات ما در ماه مبارک رمضان انجام می شود و برخی بازیکنان با وجود روزه داری واقعا تمرین کردند و طاقت فرسا بود و خسته نباشید.
نصرتی در مورد دو بازی دوستانه مقابل گل گهر و پیکان گفت: از این دو دیدار خوشحال بودیم و در هر دو بازی شرایط تیم بسیار پیشرفته بود و بچه ها با انگیزه خوب خود نشان دادند که می توانند کار بزرگی انجام دهند. ما از همه استفاده کردیم و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند.
وی در خصوص باخت مقابل گل گهر گفت: تا دقیقه 60 که اکثر بازیکنان در زمین بازی برای تیم اصلی در نظر گرفته شده بودند، فشار خوبی به حریف وارد کردیم و موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم و نتیجه صفر شد. -0.” سپس تغییراتی انجام شد و آنها به عملکرد خوب خود ادامه دادند، اما روی اشتباهات فردی به گل رسیدیم. در یک بازی دوستانه نتیجه مهم نیست و هدف ارزیابی و بهبود عملکرد بازیکنان است. اجازه دهید کارکنان ایده های خود را امتحان کنند و برای بازی رسمی آماده شوند.
وی در خصوص بازی با پیکان گفت: در بازی با پیکان که در ابتدای نیمه دوم بود دو گل متوالی به ثمر رساندیم و این اتفاقات در یک بازی دوستانه رخ می دهد. همانطور که چند دقیقه بعد از فاصله نزدیک دو گل متوالی به ثمر رساندیم. خوشحالی ما این است که گل هایی که زدیم به خاطر کاری بود که انجام دادیم.
سرمربی تراکتورسازی در پایان درباره دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان توضیح داد: این دیدار برای ما بسیار حساس است و برای آن آماده هستیم و هواداران مطمئن باشند تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیریم. بازی به بازی پیش می رویم و بعد از بازی با نفت به بازی های دیگر فکر می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تراکتورسازی می گوید این تیم در کمپ تراکتورسازی به اهداف تاکتیکی و فیزیکی خود دست یافت.